Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Digitaaliset työkalut jatkuvaa perehdyttämistä tehostamaan

MPS Prewise

Digitaaliset työkalut jatkuvaa perehdyttämistä tehostamaan

Kutsu.
Julkaistu: 24.09.2013 klo 09:43
Julkaisija: MPS Prewise

Hyvällä perehdyttämisellä on selkeä yhteys sekä yrityksen tuottavuuteen että työnantajakuvaan. Pitkät etäisyydet, jatkuvasti muuttuva informaatio sekä perehdyttäjän kiireinen aikataulu vesittävät kuitenkin usein hienostikin alkaneen perehdytyksen. Systemaattinen ja hallittu prosessi onkin olennainen osa minkä tahansa perehdytyksen onnistumista.

Tervetuloa 17.10. Prewisen maksuttomaan aamupäiväseminaariin kuulemaan, millaisia työkaluja on tarjolla tehokkaan perehdytysohjelman rakentamiseen ja hallinnointiin, oli kyse sitten taloontulo- tai jatkuvasta perehdytyksestä.

Aamupäivän alustaa Account Director & Senior Partner Mari Tasanto hyvään johtamiseen ja esimiestyöhän erikoistuneesta Profisso Oy:stä. Lisäksi näemme miten asiakkaamme Tieto, Nokia ja Tokmanni ovat ratkaisseet omat, varsin erilaiset perehdyttämistarpeensa, sekä kuulemme miten erilaiset digitaalisia elementtejä hyväksikäyttäen yritykselle voidaan rakentaa yhtenäinen, mitattava ja tehokas perehdytysprosessi.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan heti. >>

Paikkoja on rajoitetusti. Tapahtuma on maksuton.

Aika: torstai 17.10.2013 klo 9.00-12.00. Ilmoittautuminen ja aamukahvi alkaen klo 8.30.

Paikka: Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2, Helsinki

Kenelle: Seminaari sopii erityisesti organisaatioiden HR- ja HRD-toiminnoista vastaaville, esimiehille ja johdolle sekä henkilöille, joiden vastuualueena on viestintä tai liiketoiminnan kehittäminen.

Prewise lyhyesti

Prewise on osaamisen kehittämisen ja muutoksen jalkauttamisen asiantuntijayritys. Prewise suunnittelee ja toteuttaa verkkoratkaisuja liiketoiminnan muutosten läpiviemiseen, myynnin ja asiakkuuden tukeen sekä osaamisen kehittämiseen digitaalisissa kanavissa. Prewise on b to b -verkkokoulutusalan markkinajohtaja Suomessa ja työllistää noin 70 asiantuntijaa. Ryhmän pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Muut toimipisteet ovat Ruotsissa, Liettuassa, Kiinassa ja Thaimaassa. Prewise on osa MPS-Yhtiöitä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki