Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Cranfieldin yliopiston uudenlainen johtajakoulutus rantautuu Kotkan-Haminan seudulle

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Julkaistu: 20.05.2016 klo 10:21
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Syyskuussa 2016 Cranfieldin yliopisto tuo uudenlaisen Solo Leadership Journey -johtajakoulutuksen ensi kertaa Suomeen, suoraan Kotkan-Haminan seudulle. Koulutuksen tavoitteena on tuoda uutta ajattelua itsensä johtamiseen yrityselämän kiireiden keskellä, oppia hidastamaan vauhtia, kehittää tunneälyä sekä luoda henkilökohtainen kehityssuunnitelma johtamispolun seuraaville vaiheille.

Kotkan-Haminan seudun luonto oppimisympäristönä

Kolmipäiväisen ohjelman aikana luodaan oppimisympäristö, joka poikkeaa monella tapaa osallistujien kiireisestä työympäristöstä. Koulutuksen järjestävä Cranfield School of Management on osa Cranfieldin yliopistoa ja yksi Iso-Britannian vanhimpia liikkeenjohdon kouluja. http://www.som.cranfield.ac.uk/som/

Koulutukseen mahtuu yhteensä 16 henkilöä, joista puolet Cranfieldin yliopisto tuo Iso-Britanniasta. Koulutukseen voivat hakea yritysten päättäjätason henkilöt, joiden englanninkielen taito on riittävällä tasolla. Doc McKerr ja Mark Threlfall Cranfield School of Managementista tulevat tutustumaan Kotkan-Haminan seudun tarjoamiin mahdollisuuksiin 23.–24.5.2016. Haussa on rauhallinen koulutuspaikka merellisissä maisemissa, ja tutustumiskäynnin aikana kartoitetaan muutamia eri vaihtoehtoja.

Cranfieldin yliopiston yhteistyökumppanina alueella toimiva Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor lanseeraa kyseisen johtajakoulutuksen Suomen suurimmille yrityksille suunnatussa Talouselämä 500 -tapahtumassa Finlandia-talolla 26.5. Myös Cranfieldin edustajat ovat paikalla tapahtumassa esittelemässä koulutusta. Cursor on tapahtumassa mukana yhteistyökumppanina markkinoimassa Kotkan-Haminan seutua.

Cursor ja Cranfieldin yliopisto kutsuvat Teidät kuulemaan lisää koulutuksesta tiedotustilaisuuteen 24.5. klo 15.30–16.00 Santalahden Takkatupaan (Santalahdentie 150, Kotka).

Koulutuksen verkkosivulta: www.luonnostaanvahvajohtaja.fi

Mia Hämäläinen, myynti- ja markkinointipäällikkö, Cursor
+358 40 190 2541, mia.hamalainen@cursor.fi

Jouni Eho, palvelujohtaja, Cursor
+358 40 190 2527, jouni.eho@cursor.fi

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon