Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Consultor toista vuotta peräkkäin täyden kympin yritys Tivin 250 suurinta -listalla

Consultor Finland Oy

Julkaistu: 05.06.2015 klo 13:15
Julkaisija: Consultor Finland Oy

Tivi-aikakauslehti julkaisi listauksen Suomen 250 suurimmasta ICT-alan yrityksestä. Consultor pääsi listalle toisena vuonna peräkkäin ja kipusi sijalta 232 sijalle 224. Alimmillaan 250 suurimman joukkoon pääsyyn vaadittiin 6,22 miljoonan euron liikevaihto. Consultorin viime vuoden liikevaihto oli 7,32 miljoonaa euroa.

Lisäksi Consultor on jälleen mukana täyden kympin yritysten joukossa. Listaukseen pääsi  250 yrityksestä yhteensä 35 yritystä.

tivi250

Consultor Finland Oy on vuonna 2004 perustettu suomalainen edelläkävijä verkostomaisen IT-projektinhallinnan ja teknisen konsultoinnin toimialueilla. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli noin 7,3 MEur ja tuloksemme voitollinen. Asiakkainamme on julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioita, joiden hankkeisiin osallistumme eri rooleissa. Consultorin tehtävä on varmistaa asiakkaille tärkeiden IT-projektien onnistuminen ja siten rakentaa reippaampaa, tehokkaampaa ja toimivampaa Suomea – asiakkaiden menestyksen siivittämänä.

www.consultor.fi

Markus Andersson