Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Consultor rakentaa Suomen parasta IT-asiantuntijoiden verkostoa - etsimme uusia kumppaneita

Consultor Finland Oy

Julkaistu: 04.03.2015 klo 13:26
Julkaisija: Consultor Finland Oy

Consultor Finland Oy on vuonna 2004 perustettu suomalainen edelläkävijä verkostomaisen IT-projektinhallinnan  ja teknisen konsultoinnin toimialueilla. Menestyksemme perustuu korkeaan laatuun, hiottuun palvelumalliin ja pitkälle jalostettuun kumppanipohjaiseen asiantuntijaliiketoimintaan. Yhdessä kumppaniemme kanssa tarjoamme asiakkaillemme ainutlaatuisen yhdistelmän omaa ja kumppaniemme osaamista. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli noin 7,3 MEur ja tuloksemme voitollinen. Asiakkainamme on julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioita, joiden hankkeisiin osallistumme eri rooleissa. www.consultor.fi

Haemme nyt IT-ASIANTUNTIJOITA KUMPPANEIKSEMME erilaisiin asiakkaillemme toteutettaviin toimeksiantoihin. Etsimme erityisesti seuraavanlaisia osaajia:

• Verkkopalvelualustojen asiantuntijoita (erityisesti SharePoint ja Liferay)
  • Sovelluskehittäjiä (erityisesti .NET ja Java/Open Source)
  • Järjestelmäintegraatioasiantuntija (erityisesti Biztalk)
  • Arkkitehtejä, suunnittelijoita jamäärittelijöitä
  • Hanke- tai projektipäälliköitä
  • Testaajia ja auditoijia

Yhteistyö Consultorin kanssa tarjoaa sinulle ja yrityksellesi:

• Mahdollisuuden kehittää osaamista vaativissa asiakasprojekteissa
  • Haasteellisia ja osaamista vastaavia tehtäviä julkishallinnon ja yksityisen sektorin organisaatioissa
  • Kasvavan ja vakavaraisen konsulttiyrityksen tuen ja osaamisen

Yhteistyömme voi pohjautua eri tavoin alihankintana toteutettaviin toimeksiantoihin. Alihankintasuhteessa olevat asiantuntijat voivat olla henkilöyrittäjiä tai pienyritysten konsultteja, joilla on työkokemusta IT-projekteista ja halua toimia jatkossa yrittäjänä/konsulttina.

Kerro itsestäsi ja/tai yrityksestäsi vapaamuotoisesti sähköpostilla ja lähetä viesti ja CV:si osoitteella freelancer@consultor.fi. Vastaamme Sinulle pikaisesti ja jatkamme sen jälkeen keskustelua toiveistasi sekä yhteistyön mahdollisuuksista. Lisätietoja antaa Markus Andersson numerosta  040 754 4601 tai etunimi.sukunimi@consultor.fi

Consultor Finland Oy on vuonna 2004 perustettu suomalainen edelläkävijä verkostomaisen IT-projektinhallinnan ja teknisen konsultoinnin toimialueilla. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli noin 7,3 MEur ja tuloksemme voitollinen. Asiakkainamme on julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioita, joiden hankkeisiin osallistumme eri rooleissa. Consultorin tehtävä on varmistaa asiakkaille tärkeiden IT-projektien onnistuminen ja siten rakentaa reippaampaa, tehokkaampaa ja toimivampaa Suomea – asiakkaiden menestyksen siivittämänä.

www.consultor.fi

Tiina Härjämäki