Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » BLC-konsernista valtuutettu Apple-jälleenmyyjä

BLC

BLC-konsernista valtuutettu Apple-jälleenmyyjä

Julkaistu: 13.05.2016 klo 07:30
Julkaisija: BLC

BLC-konserni tarjoaa asiakkailleen Applen valtuutettuna jälleenmyyjänä Applen tuotteita aikaisempaa nopeammalla toimitusprosessilla, korkeammalla asiantuntemuksen tasolla ja entistä kilpailukykyisemmin hinnoin. Sopimus BLC-konsernin ja Applen välillä solmittiin vuodenvaihteessa.

Elinkaariliiketoiminnan kasvattaessa markkinaosuuttaan ICT-toimijoiden suorat päämiessuhteet ovat yhä tärkeämmässä asemassa. Merkittävä onnistuminen tällä saralla saatiin vuoden vaihteessa, kun BLC-konserni hyväksyttiin tietokoneiden, tablettien ja älypuhelimien osalta Applen valtuutetuksi jälleenmyyjäksi.

Applen valtuutettu jälleenmyyjä -tunnus on merkittävä positiivinen sysäys konsernin kasvavalle elinkaariliiketoiminnalle ja todellinen kilpailuetu – jatkossa pystymme vastaamaan asiakkaidemme laitetarpeisiin entistä kilpailukykyisemmin hinnoin. Valtuutettu jälleenmyyjä -tunnuksen myötä myös elinkaarenhallintapalvelun piirissä olevien laitteiden toimitusprosessia saadaan nopeutettua ja parannettua liiketoiminnan kustannustehokkuutta.

Applen laitteiden kysyntä on ollut viime vuodet jatkuvassa kasvussa ja maailman arvostetuimpana brändinä Apple tuo omalta osaltaan lisäarvoa BLC-konsernin tarjontaan.

BLC-konserni käynnisti Apple-kumppanuuden vauhdikkaasti suorittamalla ennätyksellisen nopeassa ajassa Enterprise-tasolle vaadittavat myynnin ja teknisen osaamisen sertifikaatit. Laitteiden lisäksi asiakkaat saavat kauttamme kattavat asiantuntija- ja hallintapalvelut.

Lisätietoja Apple-kumppanuudesta antaa BLC-konsernin ostopäällikkö Tomi Makkonen (p. 029 001 2244).

BLC-KONSERNI

BLC-konserni on nopeasti kasvava, vakavarainen ja moderni tietoliikenne- ja tietotekniikkaratkaisuita/palveluita sekä turvatekniikan palveluita ja lukitusratkaisuita tarjoava konserni. BLC-konsernin vuotuinen liikevaihtotaso on yli 39 M€ ja henkilöstömäärä yli 290 henkilöä. Konserniin kuuluu neljä liiketoimintayhtiötä, joita ovat Blue Lake Communications Oy, BLC Wireless Oy, BLC Turva Oy sekä BLC Protie Oy. BLC-konsernilla on toimipiste kahdellatoista paikkakunnalla: Espoossa, Helsingissä, Imatralla, Joensuussa, Kuopiossa, Lappeenrannassa, Mikkelissä, Raumalla, Savonlinnassa, Seinäjoella, Tampereella ja Turussa. Konsernin pääkonttori on Savonlinnassa ja yhtiö on perustettu vuonna 1889. Lisätietoa yhtiön ja konsernin muista toiminnoista saa www.blc.fi, www.blcwireless.fi, www.blcturva.fi, www.protie.fi.