Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Asiakaspalvelukoulutusta tarjolla matkailu- ja palvelualan kesätyöntekijöille Kotkan-Haminan seudulla

Kaakko135°

Julkaistu: 09.05.2014 klo 07:30
Julkaisija: Kaakko135°

Kesäsesonki lähestyy ja hyvä asiakaspalvelu on valttia. Kotkan-Haminan seudulla järjestetään matkailu- ja palvelualan yritysten ja toimijoiden kesätyöntekijöille suunnatut asiakaspalvelukoulutukset ma 19.5.2014 klo 16.30–19.30 Kotkassa os. Kyminlinnantie 6 ja ma 26.5.2014 klo 16.30–19.30 Haminassa os. Raatihuoneentori 1.

Koulutus sisältää kuusi aihealuetta:

• Mitä se asiakaspalvelu oikein on?
  • Miten viestitään asiakaspalvelun eri välineissä?
  • Miten kohtaan haastavan asiakkaan?
  • Minä asiakaspalvelijana
  • Monikulttuurisuus asiakaspalvelussa
  • Kaakkoisen rannikon tapahtumia ja matkailun palveluita

Koulutuksen järjestävät Etelä-Kymenlaakson ammattiopisto ja Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor Oy yhteistyössä Kymenlaakson kauppakamarin kanssa. Koulutuksen hinta on 10 euroa + alv 24 % per osallistuja.

Ilmoittautumiset koulutuksiin pyydetään 15.5. mennessä sähköisesti osoitteessa:

www.kaakko135.fi/yrityksille

Yhteydenotot ja tiedustelut:

Sanna Nikki / Kaakko135° matkailupäällikkö
sanna.nikki@kaakko135.fi, puh. 040 190 2585

Kaakko135° sijaitsee itäisen Suomenlahden rannikolla,  Kymijoen ja itärajan välisellä alueella. Helsingin seudulta Kaakkoon ehtii autolla reilussa tunnissa. Alue käsittää viisi kuntaa:  Kotkan, Haminan, Pyhtään, Virolahden ja Miehikkälän.

Seudullinen matkailun yhteismarkkinointi sai oman yksikkönsä Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor Oy:ssä 1.1.2014 alkaen. Organisaatio yhdistää Kotkan, Haminan, Pyhtään, Virolahden ja Miehikkälän matkailumarkkinoinnin. Kaakko135° matkailu toimii alueensa matkailuun erikoistuneena yksikkönä, joka tuottaa matkailun viestintä- ja informaatiopalveluita tiiviissä yhteistyössä seudun kuntien, yritysten ja seudullisten, kansallisten ja kansainvälisten sidosryhmien kanssa.

www.kaakko135.fi