Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » A-Insinöörit käynnistää rekrytointikampanjan Kuopion talousalueella

A-Insinöörit Oy

A-Insinöörit käynnistää rekrytointikampanjan Kuopion talousalueella

Julkaistu: 22.02.2015 klo 00:00
Julkaisija: A-Insinöörit Oy

Rakennuttamisen ja suunnittelun alueilla kasvava konsulttiyritys A-Insinöörit käynnistää rekrytoinnin osaavan työvoiman hankkimiseksi Kuopioon.  – Meillä on ollut Kuopion talousalueella menestyksekkäitä toimeksiantoja jo vuosia, jotka nyt mahdollistavat uusien työpaikkojen luomisen, A-Insinöörien hallituksen puheenjohtaja Heikki Käkönen sanoo.

Rekrytointien taustalla on yrityksen strateginen tavoite toimia asiakkaiden ainutlaatuisena asiantuntijakumppanina entistä tehokkaammin. – Uusien osaajien myötä voimme olla lähempänä asiakkaitamme myös Pohjois-Savossa ja Itä-Suomessa, Käkönen jatkaa.

Kuopion alueella A-Insinöörien merkittävimpiin asiakkuuksiin kuuluu KYS, jonka kanssa yrityksellä on käynnissä useampia hankkeita. – Olemme olleet suunnittelemassa muun muassa uutta Sydänsairaalaa, joka otetaan käyttöön tulevan syksyn aikana, A-Insinöörien toimitusjohtaja Jyrki Keinänen kertoo.

Työvoiman rekrytointi mahdollistaa myös valtakunnallisten asiakkuuksien joustavamman palvelemisen ja muuttuviin asiakastarpeisiin vastaamisen – Kuopiosta käsin pystymme kattavammin hoitamaan rakennuttamis- ja suunnitteluhankkeita koko Itä-Suomen alueella toimiville merkittäville kiinteistöjen ja infran omistajille ja sijoittajille ja rakennusliikkeille, Keinänen toteaa.

Rekrytoinneilla etsitään rakennesuunnittelun huippuosaajia

Ensisijaisesti A-Insinöörit hakee rakennesuunnittelun osaajia. – Tarjoamme työpaikkoja kovan luokan rakennesuunnittelijoille ja rakennesuunnittelun projektipäälliköille. Lisäksi tarkoituksenamme on löytää sopiva henkilö vetämään Kuopion toimintoja, Käkönen kertoo.

A-Insinöörit panostaa voimakkaasti myös tulevien asiantuntijoiden kasvattamiseen. – Tämä tulee mahdollistamaan jatkossa Savonia-ammattikorkeakoulun rakennustekniikan puolelta valmistuville insinööreille uusia uramahdollisuuksia, Käkönen täydentää.

Toimitusjohtaja Jyrki Keinänen, puh. 0207 – 911 701, jyrki.keinanen@ains.fi,
Hallituksen puheenjohtaja Heikki Käkönen, puh. 0207 - 911 840, heikki.kakonen@ains.fi

A-INSINÖÖRIT on voimakkaasti kasvanut rakennuttamisen, rakennesuunnittelun, infrasuunnittelun sekä kallio- ja ympäristösuunnittelun konserni, joka toimii Suomessa valtakunnallisesti ja vientiprojekteissa maailmanlaajuisesti. Vuoden 2014 pro forma liikevaihto oli yli 50 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä lähes 600. A-INSINÖÖRIT-toiminnan perustana ovat asiakkaiden tarpeet ja jokaisen hankkeen tavoitteena on asiakkaan tyytyväisyys. A-INSINÖÖRIT haluaa olla asiakkaan ainutlaatuinen asiantuntijakumppani ja samalla toimintatavoiltaan inhimillinen ja sitoutunut. Parhaillaan käynnissä olevia hankkeita ovat mm. Länsimetro, Tampereen Rantaväylän tunneliallianssi, Pirkanmaan sairaanhoitopiirin laaja uudistamisohjelma TAYS 2020 sekä Naantalin CHP-laitoksen ja Järvenpään terveystalon allianssihankkeet.

www.ains.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon