Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Vaikuttavia tuloksia työterveysyhteistyöllä 12.11.2015

Skanska Oy

Vaikuttavia tuloksia työterveysyhteistyöllä 12.11.2015

Kutsu.
Julkaistu: 28.10.2015 klo 14:06
Julkaisija: Skanska Oy

Miksi työkyvyn ja työhyvinvoinnin johtaminen on kannattavaa? Miten pitkäjänteisellä työterveysyhteistyöllä voidaan saavuttaa vaikuttavia tuloksia? Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan vaikuttavasta työterveysyhteistyöstä perjantaina 12.11.2015.

Skanska ja Terveystalo ovat yhdessä onnistuneet ennaltaehkäisyyn painottuvalla valtakunnallisella työterveysyhteistyöllä ennakoimaan työkykyriskejä ja tukemaan merkittävästi työntekijöiden työkykyä. Rakennusalalla erityisinä haasteina ovat työtapaturmat, tuki- ja liikuntaelinsairaudet ja niiden aiheuttamat sairauspoissaolot sekä erityistä sairastumisen vaaraa aiheuttavat altisteet, kuten melu, tärinä ja pölyt.

Sitkeällä ja innovatiivisella työllä sekä luomalla yhteisiä yksilö- ja työpaikkatason toimintamalleja on pyritty varmistamaan jokaisen työntekijän työkyvyn säilyminen ja työurien jatkuminen. Tule kuulemaan miten tässä on onnistuttu ja mitä muut organisaatiot voivat esimerkistä oppia.

Aika: torstaina 12.11.2015 klo 9–10.30. Aamiaistarjoilu klo 8.30 alkaen.

Paikka: Skanskatalo, Nauvontie 18, Helsinki

Miksi työkyvyn ja työhyvinvoinnin johtaminen on kannattavaa?

Kirsi Mettälä, henkilöstöjohtaja, Skanska

Työterveys on tuottavuustekijä

Minna Pihlajamäki, ylilääkäri työterveys, Terveystalo

Tiiviillä yhteistyöllä vaikuttavia tuloksia

Helena Pekkanen, työhyvinvointipäällikkö, Skanska ja Helena Jussila, suurasiakaslääkäri, Terveystalo

Ilmoittaudu tilaisuuteen täältä löytyvällä sähköisellä lomakkeella maanantaihin 9.11. mennessä. Jos et itse pääse mukaan, voit välittää kutsun kollegallesi. Lisätietoja tilaisuudesta: Pauliina Munukka, pauliina.munukka@skanska.fi, puh. 040 680 4977.

Lämpimästi tervetuloa!

Kirsi Mettälä, henkilöstöjohtaja
Skanska Oy

Minna Pihlajamäki, ylilääkäri työterveys
Suomen Terveystalo Oy

Skanskatalo sijaitsee hyvien julkisten liikenneyhteyksien päässä Mannerheimintien ja Hämeenlinnan väylän risteyksessä (kartalla). Toivomme, että osallistujat käyttävät mahdollisuuksien mukaan julkista liikennettä, koska Skanskatalossa on vain muutama vieraspysäköintipaikka. Mikäli tulet autolla, Nauvontien varrella on kahden tunnin kiekkopaikkoja. Skanskatalon itäpuolella sijaitsevan bussivarikon katolla pysäköinti maksaa 1e/tunti. Maksuautomaatti toimii kolikoilla ja pysäköinti on mahdollista EasyParkilla. Huomioi, että Skanskatalon edessä oleva hiekkaparkkipaikka on yksityisessä käytössä ja luvattomasta pysäköinnistä sakotetaan.