Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Turvatiimi turvallisuuspalvelujen tuottajaksi Eläketurvakeskukselle

Turvatiimi

Turvatiimi turvallisuuspalvelujen tuottajaksi Eläketurvakeskukselle

Julkaistu: 20.01.2016 klo 09:00
Julkaisija: Turvatiimi

Eläketurvakeskus (ETK) on valinnut turvallisuuspalvelujen tuottajakseen Turvatiimin. Yhteistyön tavoitteena on varmistaa turvallinen työympäristö ETK:n toimitalossa. Turvatiimi vastaa Eläketurvakeskuksen aula- ja vastaanottopalveluista sekä piirivartioinnista ja hälytysvalvonnasta. Kuluvan vuoden tammikuussa alkanut yhteistyö on osa Turvatiimin ja Hanselin välistä valtakunnallista puitesopimusta.

Eläketurvakeskuksen toiminnalle tärkeää on asiakaspalvelun yhdistäminen turvallisuuspalveluihin. Aulapalvelussa työskentelevä vartija luo hyvän palveluilmapiirin ja samalla turvallisuusnäkökulma on vahvasti mukana ja siihen voidaan luottaa. Asiakaspalvelutehtäviin kuuluvat muun muassa vieraiden vastaanotto, palvelupyyntöihin vastaaminen, henkilökunnan ja vierailijoiden opastus sekä kulunvalvonta.

”Me ETK:ssa haluamme nähdä turvallisuuden kokonaisuutena, joka koostuu monista osa-alueista. Erityisesti tietoturvallisuus on meille keskeistä. Turvatiimin tuottamat turvallisuuspalvelut ovat osa laajempaa turvallisuussuunnitelmaa, jotka varmistavat turvallisen työympäristön kaikille talossa työskenteleville ja suojaavat kiinteistöämme. Turvatiimin tehtävänä on osaltaan varmistaa asioiden sujuminen ennalta sovittujen toimintamallien mukaisesti. Tapahtumien ennakoitavuus ilman isompia yllätyksiä auttaa tekemään työpäivästä turvallisen ja onnistuneen. Odotan alkaneelta yhteistyöltä laadukasta päivittäistä tekemistä turvallisuusalan ammattilaisten kanssa. Yhteistyön tulee olla toimivaa niin turvallisuuspalvelujen johdon kuin työntekijöiden kanssa”, sanoo ETK:n kiinteistöpäällikkö Ville Sammallahti.

”Olemme tehneet Hanselin kanssa yhteistyötä kymmenen vuoden ajan ja kehittäneet toimintaamme valtionhallinnon kohteissa. Siitä hyvänä esimerkkinä on alkanut yhteistyö Eläketurvakeskuksen kanssa, mikä vahvistaa entisestään Turvatiimin asemaa julkisessa asiakassegmentissä. Palveluliiketoiminnassa asiakaslähtöisyys ja erityisesti asiakaspalvelun merkitys korostuvat ja siksi kehitämme jatkossakin palvelukokemusta ihmisten jokapäiväisissä kohtaamisissa”, sanoo Turvatiimin toimitusjohtaja Juha Murtopuro.

Lisätietoja

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja, Turvatiimi Oy, juha.murtopuro@turvatiimi.fi puh. 0207 363 201

Ville Sammallahti, kiinteistöpäällikkö, Eläketurvakeskus, ville.sammallahti@etk.fi puh. 029 411 2700

Turvatiimi Oy