Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Turvatiimi rakentaa Suomen kattavinta turvallisuusalan yrittäjäverkostoa

Turvatiimi

Turvatiimi rakentaa Suomen kattavinta turvallisuusalan yrittäjäverkostoa

Julkaistu: 11.09.2014 klo 09:00
Julkaisija: Turvatiimi

Kotimainen turvapalveluyritys Turvatiimi aloitti viime vuonna määrätietoisesti koko Suomen kattavan yrittäjäverkoston rakentamisen. Tällä hetkellä Turvatiimi-yrittäjiä on kahdeksan. Tuorein yrittäjä aloittaa toimintansa Porissa 1.10.2014 alkaen.

Uutisotsikoissa puhutaan paljon yhteiskuntarakenteiden muutosten välttämättömyydestä. Turvallisuusalan muuttuvassa ja hintakilpailussa markkinassa Turvatiimi tarjoaa paikallisille yrittäjille laadukkaat turvapalveluiden tuottamismahdollisuudet. Turvatiimin yrittäjäkonseptin avulla paikallinen yrittäjä voi toimia itsenäisesti, tukenaan kaikki Turvatiimi-konsernin palvelut, kuten esimerkiksi hallinnolliset palvelut, markkinointi sekä 24/7 hälytyskeskuspalvelut, jotka tuottaa markkinoiden viimeisintä tekniikkaa hyödyntävä hälytyskeskus Responda 113.

”Haemme uutta ja kannattavaa kasvua paikallisesti yrittäjäkonseptimme kautta. Yrittäjät ovat meille strategisesti tärkeitä ja haluamme panostaa paikalliseen palveluun ja asiantuntemukseen. Suurimmat säästöt ja hyödyt syntyvät yrittäjälle hälytyskeskuspalveluiden ulkoistamisesta”, sanoo Turvatiimin toimitusjohtaja Juha Murtopuro.

Uusin Turvatiimi-yrittäjä on 247 Satakunnan Turvapalvelut Oy, jonka toiminta käynnistyy 1.10.2014 alkaen Satakunnassa, pääpaikkanaan Pori. 247 Satakunnan Turvapalvelut Oy:n toimintaa johtavat Hannu Tarkkio ja Jarkko Heinilä. Heillä on yhteensä 40 vuoden kokemus turvallisuusalalta. Tarkkio on aiemmin toiminut Turvatiimin liiketoimintajohtajana ja Heinilä palvelupäällikkönä ja he tuntevat yrittäjäkonseptin mahdollisuudet. ”Yrittäjäkonseptissa on parasta Turvatiimin konsernin tuki paikalliselle toimijalle ja sen mukaan tuomat edut asiakkaille. On hienoa käynnistää oman yrityksen toiminta Satakunnassa ja päästä viemään sitä eteenpäin alalla, jolla todella viihdyn ja jonka läpikotaisin tunnen”, kertoo tuore Turvatiimi-yrittäjä Hannu Tarkkio.

Turvatiimi hakee jatkuvasti uusia yrittäjiä tavoitteena rakentaa maan kattavin yrittäjäverkosto. Tällä hetkellä Turvatiimi-yrittäjät toimivat Porissa, Raisiossa, Naantalissa, Kokemäellä, Harjavallassa, Köyliössä, Eurassa, Säkylässä, Parkanossa, Kihniössä, Karvialla, Sastamalassa ja Huittisissa sekä Kuopion, Siilinjärven ja Nilsiän alueilla.

Lisätietoja

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja, Turvatiimi Oyj, juha.murtopuro@turvatiimi.fi, 0207 363 201

Hannu Tarkkio, paikallinen Turvatiimi-yrittäjä, hannu.tarkkio@turvatiimi.fi 040 822 5598

Jarkko Heinilä, paikallinen Turvatiimi-yrittäjä, jarkko.heinila@turvatiimi.fi 040 848 3861