Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Turvatiimi ja Hansel solmivat valtakunnallisen ja alueelliset puitesopimukset vartiointi- ja turvallisuuspalveluista

Turvatiimi

Julkaistu: 20.10.2014 klo 10:42
Julkaisija: Turvatiimi

Turvatiimi ja Hansel ovat allekirjoittaneet valtakunnallisen kolmivuotisen puitesopimuksen vartiointi- ja turvallisuuspalveluista. Kilpailutus oli jaettu viiteen maantieteelliseen alueeseen; Etelä-, Länsi-, Itä- ja Pohjois-Suomi sekä valtakunnallinen. Turvatiimi valittiin vartiointi- ja turvallisuuspalveluiden toimittajana palveluntuottajaksi kilpailutuksen kaikille alueille.

Hansel toimii valtion yhteishankintayksikkönä ja vastaa koko valtionhallinnon kattavien hankintojen kilpailuttamisesta sekä huolehtii sopimusten tekemisestä ja niiden ylläpidosta. Hanselin asiakkaita ovat valtionhallinnon yksiköt, kuten ministeriöt, niiden alaiset valtion virastot ja laitokset, valtion liikelaitokset ja eräät muut valtionhallinnon hankintayksiköt kuten yliopistot sekä Suomessa toimivat Euroopan unionin erillisvirastot.

Puitesopimus pitää sisällään seuraavat turvallisuuspalvelut: paikallis- ja piirivartiointi, järjestyksenvalvonta, hälytysvalvonta, aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelu, turvatarkastukset sekä lisäpalveluina etävalvonta, arvokuljetukset, henkilökortit, pääkäyttäjä- ja avainhallintapalvelut, langaton kutsupainike, koulutukset, tarkastukset ja suunnitelmat.

”Olemme tehneet Hanselin kanssa pitkään yhteistyötä, jo lähes 10 vuotta. Nyt solmittu puitesopimus vahvistaa entisestään asemaamme merkittävänä toimijana valtionhallinnon kohteissa”, sanoo Turvatiimin toimitusjohtaja Juha Murtopuro.

Lisätietoja

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja, Turvatiimi Oyj, juha.murtopuro@turvatiimi.fi, puh. 0207 363 201

Turvatiimi Oyj

Turvatiimi-konserni on suomalainen valtakunnallinen palvelualan yritys, joka tarjoaa turvallisuus- ja vartiointialan palveluita ja turvateknologiaa Turvatiimin brändin alla, vähittäiskaupan palveluita, hoivapalveluita ja asiakaspalvelukokonaisuuksia Palvelutiimin brändin alla sekä 24/7 valvomo-, kuvavalvonta-, hälytys- ja johtokeskuspalveluja kustannustehokkaasti Responda 113:n kautta. Toimintamme periaatteita ovat asiakaslähtöisyys, joustavuus, tuloksellisuus ja innovatiivisuus. Vuonna 2013 Turvatiimin liikevaihto oli 37,8 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 1 100 henkilöä. Turvatiimi Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.turvatiimi.fi  www.palvelutiimi.fi  www.responda113.fi