Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Tiedotustilaisuus 29.3. Mikkelissä peruttu

Reserviläisliitto tiedottaa

Tiedotustilaisuus 29.3. Mikkelissä peruttu

Kutsu.
Julkaistu: 28.03.2012 klo 10:58
Julkaisija: Reserviläisliitto tiedottaa

Reserviläisliiton Mikkelissä 29.3. järjestettäväksi ilmoitettu tiedotustilaisuus on sairastapauksen johdosta peruutettu. Uudesta tiedotustilaisuudesta tai liiton jäsentutkimuksen tulosten muunlaisesta julkaisusta tiedotetaan myöhemmin erikseen. Reserviläisliiton viime viikolla tekemällä jäsentutkimuksella selvitettiin reserviläisten näkemyksiä puolustusmenojen säästöistä ja puolustusvoimauudistuksesta. Kyselytutkimukseen osallistui lähes 3.000 liiton jäsentä.

Lisätietoja toiminnanjohtaja Olli Nyberg 0400 640 755 tai olli.nyberg@reserviläisliitto.fi.

Reserviläisliitto on Suomen suurin maanpuolustusjärjestö, johon kuuluu 354 paikallista jäsenyhdistystä ja 18 maakunnallista piiriä. Henkilöjäseniä liitolla on yli 36.000, joista valtaosa on asepalveluksen suorittaneita henkilöitä.

Reserviläisliiton tehtävänä on ylläpitää reserviläisten kenttäkelpoisuutta sekä suomalaisten maanpuolustustahtoa. Päätoimintamuotoja ovat ammunta, urheilu ja liikunta, maanpuolustustahdon hyväksi tehtävä työ, veteraanituki ja erilainen koulutus. Reserviläisiitto on jäsenenä Maanpuolustuskoulutusyhdistyksessä (MPK), jonka vapaaehtoiskouluttajista lähes puolet on Reserviläisliiton jäseniä. MPK järjestää vuositasolla noin 1.500 koulutustapahtumaa, joihin osallistuu yli 30.000 suomalaista. Koulutuksen painopiste on reserviläisten sotilaallisessa koulutuksessa.

Reserviläisliiton puheenjohtajana toimii kuljetusyrittäjä Markku Pakkanen Kouvolasta. Lisätietoja osoitteesta www.reservilaisliitto.fi.