Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Tärkeä tiedote RUSSIN & MANDEL -rusina-mantelisekoituksesta

IKEA Oy

Tärkeä tiedote RUSSIN & MANDEL -rusina-mantelisekoituksesta

Julkaistu: 06.11.2015 klo 09:00
Julkaisija: IKEA Oy

IKEA pyytää asiakkaitaan huomioimaan, että IKEA-tavaratalojen herkkutoreilla myynnissä ollut RUSSIN & MANDEL -rusina-mantelisekoitus saattaa virheellisesti sisältää pähkinää. Turvallisuussyistä IKEA vetää kyseisen tuotantoerän markkinoilta.

Jotkin RUSSIN & MANDEL -pakkaukset saattavat sisältää rusinoiden ja manteleiden ohella pähkinöitä, esimerkiksi parapähkinää, cashewpähkinää, saksanpähkinää tai hasselpähkinää. Tätä ei ole mainittu tuoteselosteessa.

Takaisinveto koskee tuotantoerää, jonka pakkauksessa on seuraavat tiedot:

Parasta ennen -päiväys: 06.04.2016

Valmistusaikakoodi: 5 169

Eränumero: L33573

Tuote saattaa aiheuttaa oireita pähkinäallergikoille. Muille tuote on täysin turvallinen.

Tuotteen voi halutessaan palauttaa IKEA-tavaratalon Vaihto- ja palautuspisteeseen täyttä hyvitystä vastaan. Kuittia ei tarvita.

IKEA pahoittelee tapauksesta mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa.  Lisätietoa IKEA-asiakaspalvelusta, puh. (09) 3482 9400.

IKEA-visio on luoda parempi arki monille ihmisille. Visionsa ja liikeideansa mukaisesti IKEA tarjoaa laajan valikoiman hyvin suunniteltuja, nerokkaita kodinsisustustuotteita niin edulliseen hintaan, että mahdollisimman monella on varaa niihin. IKEA-konsernilla on tällä hetkellä 328 tavarataloa 28 maassa. IKEA perustettiin Ruotsissa vuonna 1943. Suomessa on viisi IKEA-tavarataloa: Espoossa, Vantaalla, Raisiossa, Tampereella ja Kuopiossa, sekä IKEA-lähipiste Jyväskylässä. www.IKEA.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki