Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » SmartVan LED -työvaloilla turvallisuutta ja mukavuutta pakettiauton lastaustilaan

Oy Kaha Ab

Julkaistu: 24.08.2016 klo 14:15
Julkaisija: Oy Kaha Ab

Syksy tuo tullessaan pimenevät illat ja hämärät aamut, jolloin pakettiauton lastaustiloissa valon väheneminen vaikeuttaa työskentelyä. Työturvallisuutta lisäämään Kaha on tuonut uutuutena valikoimiinsa paljon kiinnostusta herättäneet SmartVan LED -valot, jotka korvaavat pakettiauton lastaustilan alkuperäisen valaistuksen.

Pakettiautoihin merkki- ja mallikohtaisesti soveltuva SmartVan LED on helposti asennettava ”Plug n´Play” -ratkaisu, jossa LED-valot asennetaan lastaustilan alkuperäisten valojen tilalle käyttäen auton omaa johdotusta. Valojen asennus on erittäin yksinkertainen eikä vaadi työkaluja. Kirkas, lämpimän valkoinen valaistus kattaa lastaustilan pimeimmätkin nurkat, jotta työskentely ja tavaroiden löytäminen olisi entistä helpompaa. Kunnollinen valaistus lisää niin turvallisuutta, kuin mukavuuttakin myös syksyn pimeinä iltoina.

Maria Wahlberg
maria.wahlberg@kaha.fi

Oy Kaha Ab

Suomen suurimpiin autovaraosien, ajoneuvojen ja veneiden lisävarusteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeisiin kuuluva Kaha on toiminut alalla jo vuodesta 1934.