Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » SANTA MONICA NETWORKS OY JATKAA KASVUAAN

SANTA MONICA NETWORKS OY JATKAA KASVUAAN

Julkaistu: 07.05.2015 klo 10:23
Julkaisija: Santa Monica Networks Oy

Santa Monica Networks Oy on nimennyt uudeksi Palvelutuotannon johtajaksi sekä johtoryhmänsä jäseneksi Teemu Tiaisen. Teemu on aikaisemmin johtanut sekä Santa Monica Networksin Expert että Support -tiimiä. Hänellä on vahva kokonaiskuva SantaCare-palveluiden tuotannosta, tuottamisesta ja rakenteesta ja on toiminut IT-alan eri johto- ja asiantuntijatehtävissä 11 vuotta."Teemu on antanut vahvat näytöt aiemmissa tehtävissään ja vahvistaa johtoryhmää tuomalla tuoreita, uusia näkemyksiä", sanoo toimitusjohtaja Kai Vuokko.

Santa Monica Networks on vahvistanut edelleen organisaati-otaan ja uusina asiantuntijoina ovat aloittaneet Antti Mikkola, Jouko Seitakari ja Vesa Vuorisalo. Antti Mikkola vastaa kone-saliratkaisuiden myynnistä. Antilla on 10 vuoden kokemus konesaliratkaisujen myynnistä ja viimeisin työnantaja oli Arrow ECS, jossa hän toimi Storage & Virtualization Business Managerina.

Jouko Seitakari vastaa liiketoiminnan kehittämisestä julkisen sektorin suuntaan. Joukolla on yli 30 vuoden kokemus yhteistyöstä turvallisuusviranomaisten kanssa. Vesa Vuorisalo vahvistaa entisestään konesaliratkaisumyyntitiimiä ja hänen erityisosaamisalueena ovat tallennus- ja varmistusratkaisut.

Lisätietoja antavat:

toimitusjohtaja Kai Vuokko, Santa Monica Networks Oy
tel:  + 358 50 3800 192, e-mail: kai.vuokko@smn.fi

viestintäpäällikkö Anne Lämsä, Santa Monica Network Oy
tel: + 358 40 5212 441, e-mail: anne.lamsa@smn.fi

Santa Monica Networks Oy

Santa Monica Networks Oy on turvallisten tietoverkko- ja konesaliratkaisujen asiantuntija, jolla on käytössään paras teknologia, uusin tieto ja alan parhaat osaajat. Santa Monica Networksin asiakkaina on mm. 50 Suomen pörssiyhtiötä.

Liikevaihto 2014

konserni 61,8 milj.e