Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Sähkölehto esittelee SähköTeleValoAv-messuilla uusia mitta- ja valvontareleitä vahinkojen ehkäisyyn

Sähkölehto Oy

Julkaistu: 29.01.2014 klo 08:00
Julkaisija: Sähkölehto Oy

SähköTeleValoAv on perinteinen sähköalan tapahtuma, joka on suunnattu urakoitsijoille, suunnittelijoille, asentajille ja alan opiskelijoille. Sähkölehto osallistuu 5. – 7.2.2014 Jyväskylän Paviljongissa järjestettäville messuille koko tuotevalikoimallansa osastolla B-356. Esittelyssä ovat erityisesti DOLDin kehittämät uusitut mitta- ja valvontareleet.

Sähkölehto Oy on vuodesta 1954 asti toimittanut suomalaiselle valmistavalle teollisuudelle ratkaisuja liitäntään, turvatekniikkaan, mittaukseen ja valvontaan, sekä automaatioon. Yritys on erikoistunut tuottamaan erilaisia asiakaskohtaisia teollisuuden ratkaisuja.

Mitta- ja valvontareleet soveltuvat vaaratilanteiden ja vahinkojen ennaltaehkäisyyn esimerkiksi pumppausyksiköissä, kontaktorien ohjauksessa, myllyjen voimansiirrossa, sekä puhaltimissa ja tuulettimissa.  ”Mitta- ja valvontareleet ehkäisevät vahinkoja valvomalla automaattisesti sellaisten laitteiden toimintaa, joissa esiintyy virtapiikkejä tai yli- ja alikuumenemista”, kertoo Sähkölehdon tuotepäällikkö Petteri Turkki.

Sähkölehto Oy esittelee messukävijöille myös teollisuuden ratkaisuihin soveltuvia turvatekniikan tuotteita. Näitä ovat esimerkiksi turvamatot, turvavaloverhot, turvareleet ja turvapuskurit. Nämä laitteet soveltuvat erilaisiin ratkaisuihin, joita ovat esimerkiksi prässit, liikkuvat laitteet, liuku- ja nosto-ovet sekä hitsausautomaatio.

Lisäkysymyksiin vastaa mielellään toimitusjohtaja Matti Lehto.

Toimitusjohtaja Matti Lehto

matti.lehto@sahkolehto.fi

www.sahkolehto.fi

Sähkölehto Oy on vuonna 1954 perustettu perheyritys, joka toimittaa ratkaisuja liitäntään, turvatekniikkaan, mittaukseen ja valvontaan sekä automaatioon. Sähkölehto edustaa tunnettuja Eurooppalaisten laitevalmistajia ja vastaa niiden teknologiasta ja tuotteiden saatavuudesta Suomessa.

www.sahkolehto.fi