Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Safetum Oy vahvistaa markkina-asemaansa Pohjois-Suomessa

Safetum Oy

Safetum Oy vahvistaa markkina-asemaansa Pohjois-Suomessa

Julkaistu: 11.07.2014 klo 15:15
Julkaisija: Safetum Oy

Yritys on palkannut lisää asiantuntijoita Oulun yksikköönsä ja solminut useita uusia yhteistyösopimuksia Pohjois-Suomessa. Safetum Oy:n toimitusjohtaja Tuomas Jurvelinin mukaan pelastusvalvoja-palvelun kysyntä on kasvanut Pohjois-suomessa. "Haastavasta yhteiskunnallisesta tilanteesta huolimatta olemme pystyneet palkkaamaan uutta työvoimaa ja liikevaihto on kasvanut merkittävästi".

Pelastusvalvoja - palvelulla huolehditaan kiinteistöjen turvallisuudesta kokonaisvaltaisesti. Palvelussa yhdistyy käytännön turvallisuustoimenpiteet sekä verkossa toimiva pelastusvalvoja.fi - sähköinen palvelu.

Safetum Oy
Tuomas Jurvelin
+358414675401

Safetum Oy on turvallisuusalan asiantuntijapalveluita tarjoava yritys. Toiminta painottuu turvallisuus- ja pelastussuunnitteluun, turvallisuusviestintään, kiinteistöjen pelastusvalmiuden ja varautumisen ylläpitoon, ihmisten pelastustietouden- ja osaamisen kehittämiseen sekä palo- ja poistumisturvallisuusselvitysten laadintaan. Yrityksen kiinteät toimipisteet sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Yrityksen palveluille on myönnetty oikeus käyttää avainlippu-merkkiä, joka viestii kotimaiseen tarpeeseen suunnitelluista, vastuullisesti ja turvallisesti tuotetuista palveluista. Yritys huolehtii myös vastuullisesti tilaajavastuulain mukaisista velvoitteista. Tästä osoituksena on Luotettava Kumppani - logon käyttöoikeus.

www.safetum.fi

www.turvallinenkiinteisto.fi