Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » PPO-Elektroniikalle tunnustusta Venäjällä tekemästään paloturvallisuustyöstä

PPO-Elektroniikka Oy

PPO-Elektroniikalle tunnustusta Venäjällä tekemästään paloturvallisuustyöstä

Julkaistu: 07.10.2016 klo 09:30
Julkaisija: PPO-Elektroniikka Oy

Pietarin kaupunginhallitus on antanut tunnustusta PPO-Elektroniikan pitkäaikaisesta paloturvallisuustyöstä Pietarissa. PPO-Elektroniikka on tehnyt yhteistyötä Pietarin kaupungin, paikallisten paloturvallisuusorganisaatioiden sekä viranomaisten kanssa 2000-luvun alusta lähtien.

Pietarin kaupunki ilmaisi antamassaan kunniakirjassa kiitollisuutensa PPO-Elektroniikan toiminnasta paloturvallisuusratkaisujen kehittämisessä ja toteutuksessa.

PPO-Elektroniikka käynnisti suomalaisen Softex Oy:n palosammutusjärjestelmien viennin vuonna 2003.
─ Olemme toimittaneet Venäjälle yli sata järjestelmää. Esimerkiksi Alexandrinsky-teatteri, Lenta-kauppakeskukset, Ambassador-hotelli sekä useat suuret logistiikkakeskukset kuten Osinovaya Roschan tulliterminaali ja Troitskiy Logopark ovat suojattu palonsammutusjärjestelmillämme. Yhteistyö venäläisten viranomaisten kanssa on ollut sujuvaa, kertoo toimitusjohtaja Timo Ohtonen.
─ Viime aikojen taloudellinen tilanne on hankaloittanut vientiä, mutta jatkuva yhteistyö toimii siitä huolimatta, toteaa Ohtonen tyytyväisenä. Maajohtajana toimiva Boris Rybalchenko työskentelee Pietarin toimistosta käsin.

Kansainvälisesti hyväksytty Softex-vesisumusammutusjärjestelmä on vähän vettä käyttävä matalapaineinen sammutusjärjestelmä kiinteistöjen ja laivojen palosuojaukseen.  Palo tukahtuu Softex-suuttimilla aikaansaadulla sumulla. Sumu koostuu veden ja Softdrops–sammutusaineen seoksesta. Sammutuksessa käytetty pieni vesimäärä minimoi vesivahingot.

Huom. Uutinen englanniksi ja venäjäksi liitteinä.

Lisätietoa:
Timo Ohtonen
PPO-Elektroniikka Oy
Kaarelantie 21
timo.ohtonen@ppo-elektroniikka.fi

In Russian:
Boris Rybalchenko
Maajohtaja
+7 921 995-6425/ boris1@yandex.ru

Suunnittelemme, valmistamme, maahantuomme ja viemme vaativaa valvontaelektroniikkaa ja rakennamme yksilöllisiä ratkaisuja. Meillä on myös sähköurakointioikeudet (S2).
www.ppo-elektroniikka.fiwww.ppo-verkkokauppa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon