Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Oy KAHA Ab on laajentanut Dräger tuotevalikoimaansa laadukkaalla häkämittarilla.

Oy Kaha Ab

Julkaistu: 16.02.2016 klo 12:59
Julkaisija: Oy Kaha Ab

Dräger Pac 5500 soveltuu käytettäväksi henkilökohtaisesta suojauksesta aina teollisuuden vaativiin olosuhteisiin asti. Luotettava ja pienikokoinen Dräger häkämittari kulkee mukana vaivattomasti ja varmistaa turvallisen työskentely- ja harrasteympäristön vuosiksi eteenpäin. Käyttökohteitaovat esimerkiksi kodit ja  mökit, joissa on tulisija tai kamiina, veneet, korjaamot, katsastusasemat ja teollisuuslaitokset.

Pieni ja kevyt, mutta jämäkkä

Dräger Pac 5500 on suunniteltu teollisuusympäristöjen olosuhteet ja käyttäjien vaatimukset huomioon ottaen. Mittaria on helppo käsitellä yhdellä kädellä käsinettä riisumatta. Kumisuojuksella päällystetyn kotelon iskun- ja kemikaalinkestävyys ja luokan IP 65 pöly- ja vesitiiviys takaavat mittarin toimintavarmuuden vaativissa olosuhteissa.

Anturiteknologiaa pienoiskoossa

Dräger Pac 5500 -mittarissa käytetään uusimman anturiteknologian mukaisia Dräger XXS -antureita. Innovatiivisten, suorituskykyisten anturien reaktioaika on vain noin kymmenen sekuntia ja odotettavissa oleva käyttöikä 5–8 vuotta.

Selkeä ja helppolukuinen näyttö

Suuri LCD-näyttö osoittaa kaasupitoisuutta ja -tyyppiä. Taustavalo helpottaa lukemista huonoissa valaistusolosuhteissa.

Varoitukset ja hälytykset

Värinähälytyksen ja akustisen moniäänihälytyksen lisäksi Dräger Pac 5500 antaa 360° näkyvän optisen hälytyksen kirkkailla, kulmissa sijaitsevilla LED-vilkuilla.

Dräger

Saksalainen Dräger on koko 125-vuotisen historiansa ajan kuulunut maailman johtaviin kaasusuojelutekniikan kehittäjiin ja valmistajiin.

Kaj Tötterman, (09) 6156 8268, kaj.totterman@kaha.fi

Joni Wirtanen, (09) 6156 8255, joni.wirtanen@kaha.fi

www.drager.fi

www.kaha.fi

Lehdistökuvat

www.kaha.fi/dragermedia

Oy Kaha Ab

Suomen suurimpiin autovaraosien, ajoneuvojen ja veneiden lisävarusteiden maahantuonti- ja

tukkuliikkeisiin kuuluva Kaha on toiminut alalla jo vuodesta 1934.