Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Oululaisen musiikkipäiväkoti Taikatahdin lapset saivat lahjaksi huomioliivit

Turvatiimi

Oululaisen musiikkipäiväkoti Taikatahdin lapset saivat lahjaksi huomioliivit

Julkaistu: 11.11.2014 klo 13:22
Julkaisija: Turvatiimi

Oululaisen Musiikkipäiväkoti Taikatahdin lapset saivat Turvatiimiltä lahjaksi huomioliivit. Päiväkotilasten liikkuessa retkillä lisäävät huomioliivit lasten näkyvyyttä liikenteessä ja näin edesauttavat turvallisen ja iloisen retkipäivän onnistumista. Lisäksi huomioliivit helpottavat ryhmän hallittavuutta päiväkodin piha-alueen ulkopuolella. Turvatiimi haluaa kiinnittää huomiota yleisiin turvallisuusriskeihin ja tukea erityisesti lasten turvallisuuskasvatusta.

Turvatiimi on kotimainen valtakunnallinen turvallisuusalan yritys, joka tarjoaa kokonaisvaltaista turvallisuuspalvelua niin yksityishenkilöille, yrityksille kuin yhteisöillekin.

Turvatiimi Oyj

Turvatiimi-konserni on suomalainen valtakunnallinen palvelualan yritys, joka tarjoaa turvallisuus- ja vartiointialan palveluita ja turvateknologiaa Turvatiimin brändin alla, vähittäiskaupan palveluita, hoivapalveluita ja asiakaspalvelukokonaisuuksia Palvelutiimin brändin alla sekä 24/7 valvomo-, kuvavalvonta-, hälytys- ja johtokeskuspalveluja kustannustehokkaasti Responda 113:n kautta. Toimintamme periaatteita ovat asiakaslähtöisyys, joustavuus, tuloksellisuus ja innovatiivisuus. Vuonna 2013 Turvatiimin liikevaihto oli 37,8 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 1 100 henkilöä. Turvatiimi Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.turvatiimi.fi  www.palvelutiimi.fi  www.responda113.fi