Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Muistutuskutsu medialle: Uskaltaako kohta enää lentää ollenkaan? Toimiva yhteistyö takaa turvallisen ilmailun?

Trafi

Kutsu.
Julkaistu: 03.04.2014 klo 07:21
Julkaisija: Trafi

Voiko lentokone kadota noin vain? Mitä Malesian lentoturma meille opettaa ja tiedämmekö kuukauden päästä onnettomuudesta, mitä tapahtui? Miten lentoyhtiö takaa turvallisuuden alati kiristyvässä talouskilpailussa? Lennonvarmistuksen turvallisuus muuttuvassa maailmassa – mikä on merkityksellistä turvalliselle lennonjohdolle? Miten lentäjä varmistaa viime kädessä turvallisuuden? Kun rysähtää, lähtee onnettomuustutkija paikalle.

Tervetuloa medialle tarkoitettuun, ilmailutoimittajien ja Trafin järjestämään lentoturvallisuusiltapäivään tiistaina 8.4.2014 klo 13 alkaen Trafin auditorioon, osoitteeseen Kumpulantie 11, Helsinki. Tilaisuudessa lentoturvallisuutta käydään laajasti läpi sekä viranomaisten, lentoyhtiöiden, onnettomuustutkijoiden kuin itse lentäjienkin näkökulmasta.

Tule kuuntelemaan eri organisaatioiden edustajien puheenvuoroja sekä osallistumaan vilkkaaseen keskusteluun lentoturvallisuuden eri puolista laidasta laitaan. Tilaisuuden juontaa ilmailutoimittajien puheenjohtaja, toimittaja Nina Broström.

12.30 Kahvit

13.00 Yhteistyöllä turvalliseen ilmailuun? Pahimmat sudenkuopat viranomaisen näkökulmasta ajankohtaisten esimerkkien valossa
ilmailujohtaja Pekka Henttu, Trafi

13.20 Lennonvarmistus tulevaisuudessa ja eurooppalainen kehitys