Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Mirasys ja PPO-Elektroniikka Oy yhteistyöhön: Älykkäitä videovalvontajärjestelmiä Venäjälle

PPO-Elektroniikka Oy

Julkaistu: 27.03.2014 klo 09:00
Julkaisija: PPO-Elektroniikka Oy

Mirasys Oy ja suomalainen PPO-Elektroniikka Oy ovat aloittaneet yhteistyön Mirasys-videonhallintaratkaisujen osalta sekä Suomen että Venäjän markkinoilla. PPO-Elektroniikka on jatkossa auktorisoitu Mirasys Partner.

Yhteistyön tavoitteena on toteuttaa integroituja kokonaisratkaisuja, joissa Mirasys- videonhallintaohjelmistolla on keskeinen merkitys.

Ratkaisun syntymiseen vaikutti PPO-Elektroniikka Oy:n pitkä kokemus ja vahva osaaminen vaativissa turvatekniikan kokonaisuuksissa. Yritys on toteuttanut monipuolisia kameravalvonta- ja IP- pohjaisia järjestelmiä jo 90 -luvulta lähtien saavuttaen alalla merkittävän markkinaosuuden ja asiakkaiden arvostuksen.

- Vahvuutemme tulee esille henkilöstömme kokonaisvaltaisessa osaamisessa alkaen suunnittelusta, konsultoinnista ja koulutuksesta jatkuen vaativiin projektien toteutuksiin sekä järjestelmien ja ohjelmistojen toiminnalliseen ylläpitoon ja huoltoon, sanoo toimitusjohtaja Timo Ohtonen PPO-Elektroniikka Oy:stä.

PPO-Elektroniikka Oy toimii kaikissa Pohjoismaissa sekä Venäjällä, jossa yrityksellä on toimipisteet Pietarissa ja Moskovassa. Yritys vie valmistamaansa ammattielektroniikkaa yli viiteentoista maahan eri puolille maailmaa. Nykyisin jo puolet yrityksen liikevaihdosta tulee viennistä.

- Olemme iloisia hyvin alkaneen yhteistyön käynnistymisestä Mirasys Oy:n kanssa. Odotamme tulevaisuudelta hyvää menestystä myös Venäjän markkinoilla, toteaa Ohtonen.

PPO-Elektroniikka Oy:n kehittämät laitteet valvovat muun muassa sähkölaitteiden turvallisuutta Suomen jokaisessa leikkaussalissa. Turvallisuusalan yhteistyöjärjestö Finnsecurity ry ja Turvallisuus-lehti myönsivät vuonna 2009 Ohto-kunniakirjan PPO-Elektroniikka Oy:n kehittämälle kiinteistöjen langattomalle PPO868- vesivuotohälytys- järjestelmälle. Palkinto myönnetään vuosittain merkittäville turvallisuusalan innovaatioille.

Mirasys Oy on Suomen markkinajohtaja älykkäissä videonhallintaratkaisuissa. Asiakkaat eri toimialoilta käyttävät Mirasysin järjestelmiä yli 40 maassa vahingontorjuntaan, alueiden suojeluun, rakennusten hallintaan ja operatiivisen tehokkuuden parantamiseen. Mirasys toimii maailmanlaajuisesti yhteistyössä turvallisuusalan johtavien palveluntarjoajien, jakelijoiden ja systeemi-integraattoreiden kanssa.

Yli 50 000 asiakasta käyttää Mirasys -järjestelmiä, joihin on liitetty lähes miljoona kameraa.

Lisätietoja yhteistyösopimuksesta:

Mirasys Suomi
Veli-Matti Luukkanen
maajohtaja
veli-matti.luukkanen@mirasys.fi

PPO-Elektroniikka Oy
Timo Ohtonen
timo.ohtonen@ppo-elektroniikka.fi

PPO-Elektroniikka Oy   ̶  Turvatekniikkaa ja Turvallisuutta, missä ikinä oletkin. Pitkä kokemus, osaava henkilökunta ja huipputuotteet takaavat onnistuneen lopputuloksen.   www.ppo-elektroniikka.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki