Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Kiipeilyareena panostaa turvallisuuteen - avuksi valvontakamerat

PPO-Elektroniikka Oy

Kiipeilyareena panostaa turvallisuuteen - avuksi valvontakamerat

Julkaistu: 25.09.2015 klo 09:00
Julkaisija: PPO-Elektroniikka Oy

PPO-Elektroniikan kameravalvonta tuo turvaa Helsingin Salmisaaressa sijaitsevan Pohjoismaiden suurimman ja korkeimman seinäkiipeilyhallin asiakkaille. Kiipeilyareena tarjoaa erinomaiset puitteet sekä kokeneille harrastajille että aloittelijoille. Kiipeilyharrastus on suosittu laji, jossa riittää haasteita. Siksi turvallisuuden on oltava ehdoton lähtökohta.

Kiipeilyareenan toimitusjohtaja Henrik Suihkonen pitää asiakkaan turvallisuutta ykkösasiana. − Kiipeilijöiden on noudatettava turvaohjeita ja liikuttava sääntöjen edellyttämällä tavalla. Osaamattomuus, huolimattomuus tai välinpitämättömyys voi johtaa vaaratilanteisiin. Henkilökunnan on helppo seurata kameravalvonnan avulla kiipeilijöiden turvallisuutta ja auttaa ajoissa. Näin voidaan ennaltaehkäistä vahinkoja ja tapaturmia, kertoo Suihkonen.

Kiipeilyareenan 3 000 neliömetriä kiipeilyseinää kohoavat
korkeimmillaan aina 29 metriin saakka. Kiipeilyseinillä voi olla useita eri tason harrastajia samaan aikaan. Vuositasolla kävijöitä on noin
170 000. Keskimääräinen kävijä tekee noin 10 nousua kerralla, mikä tekee vuodessa yhteensä 1,7 miljoonaa nousua.

PPO-Elektroniikan asentajat kiipesivät asentamaan kameroita − myös hallin korkeimpaan kiipeilyseinään.

PPO-Elektroniikka Oy:llä on turvallisuustekniikan ja kameravalvonnan vahva osaaminen eri käyttöympäristöissä. Yritykset voivat hyödyntää kameravalvontaa monellakin tavalla. Oikein toteutettuna se lisää arjen sujuvuutta sekä tuo kustannussäästöä ja turvaa.

Lisätietoa turvateknisistä ratkaisuista:
Juha Taskinen, projektointi, PPO-Elektroniikka Oy puh.  09 566 09212

Lisätietoa Kiipeilyareenasta:
Toimitusjohtaja Henrik Suihkonen, Kiipeilyareena, 0400 355919

PPO-Elektroniikka Oy   ̶  Turvaa ja turvallisuutta, missä ikinä oletkin
Suunnittelemme, valmistamme, maahantuomme ja viemme vaativaa valvontaelektroniikkaa. Rakennamme yksilöllisiä turvateknisiä ratkaisuja. 34 vuoden kokemus, osaava henkilökunta ja huipputuotteet takaavat onnistuneen lopputuloksen. www.ppo-elektroniikka.fi

Kiipeilyareena Helsingin Salmisaaressa - Pohjoismaiden suurin ja korkein seinäkiipeilyhalli
www.kiipeilyareena.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon