Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » Kemin Kulttuurikeskuksessa tutustutaan kodin esteettömyysratkaisuihin

Invalidiliitto ry

Kemin Kulttuurikeskuksessa tutustutaan kodin esteettömyysratkaisuihin

Julkaistu: 20.09.2016 klo 16:19
Julkaisija: Invalidiliitto ry

Invalidiliiton Esteettömyyskeskus ESKE järjestää maksuttoman ja kaikille avoimen yleisötilaisuuden kodin esteettömyysratkaisuja pohtiville ja niistä kiinnostuneille. Kulttuurikeskuksessa torstaina 29.9. klo 17-19.30 kuullaan asiantuntijan vinkkejä ja  näkökulmia esteettömän kodin toteuttamiseksi. Korjauksista kiinnostunutta opastetaan eteenpäin lisätiedon äärelle ja keskustellaan osallistujien omista kodin esteettömyyspulmista.

Tilaisuudessa vastataan seuraaviin kysymyksiin: Mitä asumisen esteettömyys on ja miten kodin saa toimivaksi? Mitä kannattaa huomioida asuntoa hankkiessa? Millaisia ovat yleisimmät esteettömyyskorjaukset? Mistä saa tukea, lisätietoja ja ohjeita esteettömyysasioissa?

Kodin esteettömyysratkaisuja

to 29.9.2016 klo 17.00–19.30

Kemin kulttuurikeskus, Marina Takalon katu 3

Marika Nordlund, vt-johtaja, Invalidiliiton Esteettömyyskeskus ESKE

p. 050 492 3020, marika.nordlund@invalidiliitto.fi

Invalidiliitto edistää ja kehittää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten henkilöiden mahdollisuuksia osallistua, liikkua ja elää täysipainoista elämää. Invalidiliitto-konserniin kuuluvat myös Validia Kuntoutus, Asuminen ja Ammattiopisto.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki