Etusivu » Tiedotteet » Turvallisuus » CHECK POINTIN UUTUUS VALVOO, ETTÄ ORGANISAATIO SAAVUTTAA HALUTUN TIETOTURVAN TASON

Julkaistu: 06.03.2013 klo 15:30
Julkaisija: Check Point Software Technologies Finland Oy

Uusi Check Point Compliance Software Blade on maailman ensimmäinen integroitu, automaattinen ratkaisu tietoturvakäytäntöjen vaatimuksenmukaisuuden valvontaan.

SAN CARLOS, KALIFORNIA – 6. maaliskuuta 2013 Yritysten tietoturvaratkaisujen kansainvälinen markkinajohtaja Check Point® Software Technologies Ltd täydentää yhteensopivien tietoturvaohjelmistojensa valikoimaa. Ainutlaatuinen Check Point Compliance Software Blade -ohjelmistomoduuli valvoo reaaliaikaisesti, että haluttu tietoturvan taso saavutetaan. Ratkaisu tuntee tietoturvastandardit, sertifiointivaatimukset ja alan parhaat käytännöt sekä pitää huolta, että organisaatio noudattaa niitä. Se lyhentää auditointeihin kuluvaa aikaa, parantaa tietoturvaa ja säästää kustannuksia. Uusi tietoturvamoduuli yhdistyy saumattomasti Check Point Software Blade -arkkitehtuuriin ja tarjoaa täydellisen näkymän parhaiden tietoturvakäytäntöjen toteutumiseen organisaation sisällä.

Tietoturvan ammattilaisen elämä yrityksissä ei ole helppoa. Miten varmistaa, että yrityksen tietoturva täyttää yhä monipuolisemmat, sekä sisäiset että ulkopuolelta tulevat toiveet ja vaatimukset? Ratkaisu on Check Point Compliance Software Blade. Se tietää, mitä tietoturvastandardit ja sertifioinnin edellytykset merkitsevät käytännössä. Se valvoo reaaliaikaisesti, mitä muiden Software Blade -moduulien alueella tapahtuu ja antaa tarvittaessa toimintasuosituksia. Se toimittaa myös raportteja, jotka helpottavat tietoturvakäyntäntöjen noudattamisen valvontaa sekä valmistautumista auditointeihin.

"Check Point Compliance Software Blade antaa tietoturvasta vastaaville toiset silmät. Se valvoo myös heidän omia toimiaan ja hälyttää, jos laitteiden tai ohjelmistojen asetuksiin tehty muutos ei ole tietoturvan parhaiden käytäntöjen mukainen. Kaiken kruunaa, että ohjelmisto osaa suositella korjauksia ja uusia käytäntöjä, joiden avulla organisaatio voi parantaa tietoturvansa tasoa", kertoo Check Point Software Technologies Finland Oy:n maajohtaja Jukka Saarenmaa.

Check Point Compliance Software Blade tuntee suuren määrän standardeja ja sertifikaatteja, mukaan lukien ISO 27001 ja PCI DSS. Check Point päivittää moduulia, joten se on jatkuvasti ajan tasalla.

Saatavuus

Check Point Compliance Software Blade on saatavana Check Pointin jälleenmyyjien kautta välittömästi. Löydät lähimmän jälleenmyyjän täältä: http://partners.us.checkpoint.com/partnerlocator/.

Seuraa Check Pointia:

Twitter: www.twitter.com/checkpointsw

Facebook: https://www.facebook.com/checkpointsoftware

YouTube: http://www.youtube.com/user/CPGlobal

Check Point Software Technologies Finland Oy, maajohtaja Jukka Saarenmaa, p. 040 744 9531, jukka.saarenmaa@checkpoint.com

Check Point Software Technologies Ltd.
Check Point Software Technologies Ltd. (www.CheckPoint.com) on maailman johtava internetin turvallisuuden asiantuntija, joka tarjoaa asiakkailleen tinkimättömän suojan kaikenlaisia tietoturvauhkia vastaan vähentäen tietoturvan monimutkaisuutta ja alentaen sen kokonaiskustannuksia. Check Point on ollut alan edelläkävijä patentoituun tekniikkaan perustuvasta Firewall-1-palomuuuristaan lähtien. Tällä hetkellä Check Point kehittää innovaatioita Software Blade -arkkitehtuurin pohjalta tarjoten joustavia ja yksinkertaisia ratkaisuja, jotka voidaan räätälöidä vastaamaan täsmällisesti minkä tahansa organisaation turvallisuustarpeita. Check Point on alan ainoa palveluntarjoaja, joka ylittää teknologian ja näkee turvallisuuden liiketoimintaprosessin osana. Check Point 3D Security turvaa yrityksen tietovarannot yhdistämällä ainutlaatuisella tavalla ihmiset ja tietoturvakäytännöt sekä niiden valvonnan. Näin tietoturvatoiminnot saadaan vastaamaan organisaation liiketoiminnan tarpeita. Check Pointin asiakkaina on kymmeniä tuhansia eri kokoisia yrityksiä, mukaan lukien kaikki Fortune- ja Global 100 -yritykset. Check Pointin palkitut ZoneAlarm-ratkaisut suojaavat miljoonia kuluttajia tietomurroilta, vakoiluohjelmilta ja identiteettivarkauksilta.