Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » Westernin toiminnanohjausjärjestelmä Maitokolmion kivijalaksi

Western Systems Oy

Westernin toiminnanohjausjärjestelmä Maitokolmion kivijalaksi

Julkaistu: 06.10.2015 klo 13:00
Julkaisija: Western Systems Oy

Osuuskunta Maitokolmio on valinnut Western Systems Oy:n toiminnanohjausjärjestelmän tuotantonsa tärkeimmäksi järjestelmäksi heti lehmän jälkeen. Toholammilla sijaitsevan meijerin tuotteita myydään ympäri Suomea.

Maitokolmion logistiikkapäällikkö Vesa Ylitalo:

- Valitsimme Westernin, sillä heillä oli meidän käyttöön valmis sovellus, jota he pystyvät muokkaamaan toiveidemme mukaisesti. Käsipäätekeräily toimii erinomaisesti ja yrityksellä oli erittäin vakuuttavat referenssit järjestelmänsä käyttäjinä.

- Kun otimme toiminnanohjausjärjestelmän käyttöön, niin keräilynopeutemme nousi kolmanneksen, paperikeräilylistojen määrä tippui puoleen ja pääsimme luotettaviin EDI-sanomiin.

- Suosittelen varauksetta Westerniä!

Ari Hätinen, Managing Director, Western Systems Oy

mob: +358 40 047 4510 | email: ari.hatinen@western.fi

Vesa Ylitalo, Logistiikkapäällikkö, Osuuskunta Maitokolmio

mob: +358 44 581 6206  | email: vesa.ylitalo@maitokolmio.fi

www.western.fi | Twitter | Facebook | LinkedIn

Western Systems on vuonna 1981 perustettu vaativiin yritysohjelmistoihin erikoistunut suomalainen yritys, jonka omistaa sen oma henkilöstö. Jo yli 30 vuoden ajan toimintamme perustana on ollut kehitystyö, jossa asiakkaamme ovat jatkuvasti mukana. Olemme asiakkaidemme erityisiin tarpeisiin syventyvä kumppani. Yhteisesti ymmärretty tavoite mahdollistaa aidosti liiketoimintahyötyjä tuottavan toiminnanohjausjärjestelmän, jonka avulla yritys voi pysyä oman toimialansa kehityksen kärjessä.