Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 29.10. klo 10:00

Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 29.10. klo 10:00

Kutsu.
Julkaistu: 22.10.2014 klo 13:27
Julkaisija: Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden suhdannetilanteesta ja lähikuukausien näkymistä pidetään lehdistötilaisuus keskiviikkona 29. lokakuuta 2014 klo 10:00.

Tiedotustilaisuus pidetään Teknologiateollisuuden tiloissa osoitteessa Eteläranta 10, 11. kerros, Helsinki. Tiloihin kuljetaan Teollisuuskeskuksen aulasta (2. kerros). Tilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Jorma Turunen.

Tilaisuudessa esitellään myös Teknologiateollisuuden innovaatio- ja osaamislinjauksen pääkohdat. Niistä löytyy lääkkeitä, joilla Suomi saadaan kasvun polulle.

Toivomme ilmoitusta osallistumisestasi viimeistään maanantaina 27.10. sähköpostitse

antton.lounasheimo(at)teknologiateollisuus.fi tai puhelimitse 050 555 5902.

Tervetuloa!

TEKNOLOGIATEOLLISUUS RY

Viestintä

Teknologiateollisuus ry on elinkeino- ja työmarkkinapoliittinen edunvalvontajärjestö, joka edistää Suomen keskeisimmän vientialan kilpailukykyä ja toimintaedellytyksiä. Suomalaisen teknologiateollisuuden päätoimialoja ovat elektroniikka- ja sähköteollisuus, kone- ja metallituoteteollisuus, metallien jalostus, suunnittelu ja konsultointi sekä tietotekniikka. Teknologiateollisuus vastaa 55 prosentista Suomen viennistä ja 80 prosentista tutkimus- ja kehitysinvestoinneista. Ala työllistää suoraan noin 300 000 ja välillisesti noin 700 000 suomalaista. Jatkuvasti kehittyvä ja ajassa elävä teknologiateollisuus luo perustan suomalaiselle hyvinvoinnille.