Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » Safetum Oy:lle myönnetty Dun & Bradstreetin korkein kansainvälinen luottoluokitus

Safetum Oy

Julkaistu: 23.08.2016 klo 14:00
Julkaisija: Safetum Oy

Safetum Oy on saavuttanut parhaan mahdollisen Dun & Bradstreetin luottoluokituksen. Suomalaisyrityksistä vain pieni osa kuuluu Dun & Bradstreetin kansainvälisesti tunnettuun, parhaaseen mahdolliseen luottoluokkaan 1. Safetumin luottoluokitus on paras mahdollinen, eli luottoluokka 1. D&B:n luottoluokituksessa yritys luokitellaan riskin mukaan luokkiin 1 – 4. Luottoluokituksen vaatimuksena ovat keskimääräistä paremmat talouden tunnusluvut, positiivinen tausta ja maksukäyttäytyminen.

Safetum Oy:n toimitusjohtaja Tuomas Jurvelinin mukaan luottoluokitus kertoo yrityksen omistautuneesta henkilökunnasta, asiakaslähtöisyydestä sekä asiakasarvon merkityksestä. ”Tavoitteenamme on löytää asiakkaan tarpeet, tuoda lisäarvoa palvelukonseptimme avulla ja välittää sekä pitää huolta asiakkaistamme. Arvojemme mukaisesti asiakas on työnantajamme, ei Safetum, kiteyttää toimitusjohtaja Tuomas Jurvelin”.

lowest-credit-risk

Safetum on pelastusvalvontaan erikoistunut kasvuyritys, joka teki suomalaisissa kiinteistöissä noin 30 000 turvallisuushavaintoa vuoden 2015 aikana. Safetumilla on toimipisteet Helsingissä ja Oulussa ja sen palveluksessa työskentelee lähes 20 pelastusturvallisuuden ammattilaista.

Tuomas Jurvelin
www.safetum.fi