Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » Safetum Oy tuo syksyllä markkinoille verkkopohjaisen palvelun kiinteistöjen omatoimisten palotarkastuksien suorittamiseen tiettävästi ensimmäisenä maailmassa.

Safetum Oy

Julkaistu: 19.08.2014 klo 17:05
Julkaisija: Safetum Oy

Palvelu suunnataan kaikille kiinteistöjen käyttäjille ja -päättäjille. Verkkopohjaisen palvelun avulla voidaan laatia nopeasti ja oikeaoppisesti omatoiminen palotarkastus niin isompaan liikekiinteistöön, kauppakeskukseen, taloyhtiöön kuin yksittäiseen asuinhuoneistoonkin. Palvelu on maksuton yksityisille käyttäjille (kuluttajat). Yksityisiin käyttäjiin luetaan omakotitalot, vapaa-ajan asunnot sekä asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden yksittäiset asuinhuoneistot. Palvelun kielivaihtoehdot ovat aluksi suomi, ruotsi ja englanti.

Palvelun avulla voit varmistua asunnon tai kiinteistön lakisääteisestä paloturvallisuuden tasosta helposti, nopeasti ja oikeaoppisesti. Tarkastus suoritetaan omatoimisen varautumisen auditointimallin mukaisesti verkkopohjaisen työkalun ohjaamana ja opastamana.

Suoritettuaan tarkastuksen, käyttäjä saa yhteenvetona tarkastuspöytäkirjan suorittamastaan omatoimisesta palotarkastuksesta. Pöytäkirjasta selviää lakisääteisten osa-alueiden turvallisuustaso ja mahdolliset turvallisuuspuutteet sekä kehityssuunnitelma puutteiden korjaamiseksi.

Tuomas Jurvelin, CEO, Safetum Oy, +358 41 467 5401

Teemu Kajava, COO, Safetum Oy, +358 44 725 7557

Safetum Oy on turvallisuusalan asiantuntijapalveluita tarjoava yritys. Toiminta painottuu turvallisuus- ja pelastussuunnitteluun, turvallisuusviestintään, kiinteistöjen pelastusvalmiuden ja varautumisen ylläpitoon, ihmisten pelastustietouden- ja osaamisen kehittämiseen sekä palo- ja poistumisturvallisuusselvitysten laadintaan. Yrityksen kiinteät toimipisteet sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Yrityksen palveluille on myönnetty oikeus käyttää avainlippu-merkkiä, joka viestii kotimaiseen tarpeeseen suunnitelluista, vastuullisesti ja turvallisesti tuotetuista palveluista. Yritys huolehtii myös vastuullisesti tilaajavastuulain mukaisista velvoitteista. Tästä osoituksena on Luotettava Kumppani - logon käyttöoikeus.

www.safetum.fi

www.turvallinenkiinteisto.fi