Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » SabriScan Oy sai tunnustuksen laadukkaasta ja ketterästä toiminnastaan

SabriScan Oy

SabriScan Oy sai tunnustuksen laadukkaasta ja ketterästä toiminnastaan

Julkaistu: 15.05.2015 klo 10:45
Julkaisija: SabriScan Oy

SabriScan Oy sai EFQM:n (the European Foundation for Quality Management) myöntämän Recognized for Excellence -tunnustuksen. SabriScan Oy on saamansa arvioinnin mukaan innostava esimerkki hyvästä johtajuudesta ja positiivisen yhteishengen luomisessa organisaatioon.

SabriScan Oy on palveluyritys, jonka ratkaisuliiketoiminta on suunniteltu yhdistämään yrityksen liiketoiminta-alueet toisiinsa ja laaja kansainvälinen toimittajaverkosto antaa tilaa toimia ja tuo osaamista. Toimintaa kehitetään yhteistyössä asiakkaiden kanssa ja tarvittavat muutokset tehdään ketterästi toiminnan ohessa LEAN-periaatteiden mukaisesti. Aktiivisella toimintaympäristön seuraamisella turvataan yritykselle kestävää tulevaisuutta muuttuvassa maailmassa. SabriScan on luonut kilpailuetuja asiakkailleen, minkä tuloksena mm. mahdollistettiin saksalaiselle autoteollisuudelle maailman parhaaksi valittu ruiskuvalamalla valmistettu valotuote, joka palkittiin kansainvälisellä Innovation Awards –palkinnolla. Muita palkintoja asiakkaidemme vastaavista menestystarinoista on Red dot design award sekä IF Product design award. Palkintojen lisäksi hyvä maine ja imago sekä erityisesti pitkäaikaiset asiakassuhteet kertovat luottamuksesta yritykseen. SabriScan on saanut kiitosta juuri vastaavien tuotteiden ja palveluiden kehittämisestä yhteistyössä asiakkaiden kanssa ja heidän hyväkseen.

Recognized for Excellence-arviointi on organisaation toiminnan ja tulosten ulkoinen 360° asiantuntija-arviointi, joka perustuu EFQM-Excellence-malliin. Arvioinnissa organisaatio saa riippumattoman arviointiryhmän ulkopuolisen näkemyksen suorituskyvystään.

Lisätietoja antaa:

Toimitusjohtaja, Jari Kokkonen

jari.kokkonen@sabriscan.fi

www.sabriscan.fi

SabriScan Oy luo kilpailuetuja, teollisuudelle, kaupalle ja julkiselle sektorille. Palvelut ja tekniset tuotteet ratkaisuliiketoimintana. Helposti ja nopeasti.

Olipa tarpeesi komponentti, työkalu, suunnittelupalvelu, tekninenratkaisu tai koko toimitusketjun hallinta, tuotamme ne aina poikkeuksellisella paveluasenteella.

SabriScan Oy:n vahva toimialaosaaminen ja kansainvälinen kokemus takaavat laadun ja luovat uusia näkökulmia sinun liiketoimintasi kehittämisen. SabriScan Oy:llä on oma tuotanto-, myynti-, projektointi- ja maahantuontiorganisaatio Riihimäellä ja toimipiste Shenzenissä Kiinassa.