Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » Promeco ja ABB laajentavat yhteistyötään

Promeco ja ABB laajentavat yhteistyötään

Julkaistu: 23.11.2012 klo 13:31
Julkaisija: Promeco

Vaativien sähkömekaanisten järjestelmien ja palveluiden ratkaisutoimittaja Promeco Group Oy solmi kolmevuotisen hankintasopimuksen johtavan sähkövoima- ja automaatioteknologiayhtymä ABB Oy:n kanssa. Sopimuksen myötä Promecon toimitukset ovat mahdollisia jatkossa Suomen lisäksi myös Norjaan ja Kiinaan. Yhtiöt ovat tehneet yhteistyötä jo useiden vuosien ajan.

– Maailmanlaajuinen kustannuspaine toi haasteita sopimuksen aikaansaamiseksi. Promecolaisten vakaa ammattitaito ja yrityksen tunnettu toimitusvarmuus kuitenkin auttoivat meitä onnistumaan haasteista huolimatta, kertoo Promeco Group Oy:n toimitusjohtaja Aki Tuononen.

Kolmen vuoden yhteistyösopimus allekirjoitettiin marraskuun puolivälissä ABB Oy Marine & Cranes -yksikön kanssa.

Promeco Group Oy, toimitusjohtaja Aki Tuononen, 040 674 5089, aki.tuononen@promeco.fi

Promeco Group Oy on maailmanlaajuisesti toimiva vaativien sähkömekaanisten järjestelmien ja palveluiden ratkaisutoimittaja. Konsernin asiakkaat ovat alallaan tunnettuja kansainvälisiä toimijoita. Promeco toimii kolmella eri liiketoiminta-alueella, jotka ovat Transportation, Industrial Machinery ja Energy & Power. Liikevaihto vuonna 2011 oli noin 56 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä 400. Konsernin pääkonttori on Kankaanpäässä, tuotantolaitokset ovat Suomessa ja Puolassa. www.promeco.fi