Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » Promeco Group aloittaa yhteistoimintaneuvottelut tuotannon keskittämiseksi Jämijärveltä Kankaanpäähän

Promeco

Julkaistu: 12.02.2015 klo 14:35
Julkaisija: Promeco

Promeco Group Oy on vaativien sähkömekaanisten järjestelmien ja palveluiden ratkaisutoimittaja. Kaksi vuotta sitten yritys aloitti toimintojensa muokkaamisen samansuuntaiseksi pääasiakkaiden strategioiden kanssa. Samalla yritys on muokkaantunut suomalaisesta sopimusvalmistajasta kansainväliseksi ratkaisutoimittajaksi.

Rakennemuutokset ovat edellyttäneet uudelleenorganisointia ja tuotantojen tehostamista myös Suomen yksiköissä.

Promeco Group Oy käynnistää yhteistoimintaneuvottelut tuotannon siirtämiseksi Jämijärven tehtaalta Kankaanpään Pansian tehtaalle. Ratkaisulla vahvistetaan osaamisen keskittymistä, joustavampaa ja tehokkaampaa kapasiteetin hallintaa, kustannussäästöjä sekä parempia tiloja kehittyä ja kasvaa.

Mahdollisella muutoksilla ei arvioida olevan henkilöstövaikutuksia, kuten lomautuksia, irtisanomisia tai osa-aikaistamisia. Kaikille noin 40 Jämijärvellä työskenteleville tarjotaan työtä Kankaanpään tehtaassa.

Promeco Group Oy, toimitusjohtaja Aki Tuononen, +48 660 725 425, aki.tuononen@promeco.fi

Promeco Group Oy on maailmanlaajuisesti toimiva vaativien sähkömekaanisten järjestelmien ja palveluiden ratkaisutoimittaja. Konsernin asiakkaat ovat alallaan tunnettuja kansainvälisiä toimijoita. Konsernin pääkonttori on Kankaanpäässä, tuotantolaitokset ovat Suomessa ja Puolassa.

www.promeco.fi