Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » Paikannuspalveluiden markkinajohtaja palveluksessasi

PPCT Finland Oy

Paikannuspalveluiden markkinajohtaja palveluksessasi

Julkaistu: 23.03.2016 klo 08:15
Julkaisija: PPCT Finland Oy

Paikannuslaite on oiva apu monille yrityksille, joiden toiminta perustuu liikkuvaan kalustoon tai palveluun. Se on GPS-satelliittipaikannustekniikan avulla toimiva laite, joka voidaan asentaa yrityksen ajoneuvoihin seuraamaan niiden nopeutta ja sijaintia. Se tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia esimerkiksi kuljetus-, urakointi- ja kiinteistöhuoltoaloilla toimiville yrityksille. Paikannuslaite kerää ja tallentaa tärkeitä tietoja, joita tarkkailemalla on mahdollista tehostaa työntekoa ja jopa säästää kuluissa.

Paikannuspalvelu seuraa ja raportoi

PPCT Finland Oy:n kehittämä Paikannin.com on verkkopohjainen paikannuspalvelu, joka sopii niin pienyritysten kuin suurkonsernienkin käyttöön. Se auttaa paikantamaan yrityksen kulkuneuvot, seuraamaan niiden liikkumista reaaliaikaisesti ja keräämään tietoa helppokäyttöiseen järjestelmään, josta se on aina saatavilla.

Paikannin.com-paikannuspalvelu kerää tietoa ajoneuvojen sijainnista ja nopeudesta. Tiedot päivittyvät paikannuspalveluun minuutin välein. Näistä sekä muista tallentuneista tiedoista voidaan järjestelmän avulla koostaa erilaisia raportteja yrityksen käyttöön. Raportit on mahdollista räätälöidä yrityksen tarpeeseen sopiviksi ja niitä voidaan käyttää niin taloushallintoon kuin asiakassuhteiden ylläpitoon.

Paikannin autoon – me asennamme sen

Paikannuspalvelun käyttömahdollisuudet ovat monipuoliset, mutta erityisesti ne sopivat yrityksille, joiden toiminta perustuu liikkuvaan kalustoon. Sen avulla on mahdollista pysyä reaaliaikaisesti perillä kaluston ja henkilöstön liikkeistä sekä seurata töiden etenemistä – tämän takia kannattaakin asennuttaa paikannin autoon ja ottaa sen kaikki hyödyt käyttöön.

Me hoidamme työn puolestasi: kokeneet asentajamme kiinnittävät paikantimen autoon, minkä jälkeen pääset tarkkailemaan kertyviä tietoja helposti suoraan verkkopalvelusta. Kokonaisvaltaiseen palveluumme kuuluvat myös tuki, huolto ja erilaiset konsultoinnit. Me haluamme pitää huolen, että olet tyytyväinen palveluun!

Paikannus ja sen monet mahdollisuudet

Paikannus tarjoaa mahdollisuuksia monelle eri alalle. Sen avulla voi esimerkiksi seurata, missä kohteessa työntekijät ovat ja kuinka kauan tehtävien tekemiseen menee. Paikannuslaite helpottaa myös kiireisiin työpyyntöihin reagoimista, sillä järjestelmästä on helppo nähdä, mikä ajoneuvo tai työntekijä on lähimpänä tiettyä kohdetta. Ota yhteyttä meihin, niin kerromme, miten sinä voisit hyötyä paikannuspalvelusta!

Mikäli kiinnostuitte paikannuspalvelustamme, täytättehän yhteydenottolomakkeen kotisivullamme. Olemme Teihin yhteydessä.

Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaiset ratkaisut, jotka sisältävät kaiken aina ajoneuvojen laiteasennuksista sekä paikannus- ja raportointipalveluista liiketoiminnan konsultointiin. Palvelemme satoja eri toimialojen yrityksiä 27 asiantuntijan voimin.

Yrityksellemme on myönnetty korkein AAA-luottoluokitus. Paikannintuotteemme ja -palvelumme taas ovat saaneet ensimmäisenä Suomessa kattavan ISO 9001:2008 sertifikaatin.

aaa-logo-2016-fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon