Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » Ontelolaattatuotanto loppuu Parman Joutsenon tehtaalla

Parma Oy

Ontelolaattatuotanto loppuu Parman Joutsenon tehtaalla

Julkaistu: 31.08.2015 klo 10:30
Julkaisija: Parma Oy

Parma Oy lopettaa ontelolaattatuotannon Joutsenon tehtaalla. Päätös on osa Parman tuotannon uudelleenjärjestelyjä, jossa ontelolaattatuotantoa keskitetään suurempiin yksiköihin.

Tehtaan tuotanto jatkuu vuoden 2015 loppuun saakka, jonka jälkeen se siirtyy Parman muihin yksiköihin. Tehtaan tuotannosta on vastannut alihankintana Kivike Oy. Yhtiön palveluksessa on Joutsenossa ollut 11 työntekijää ja yksi toimihenkilö.

”Markkinatilanne on edelleen haasteellinen ja ontelolaattatuotannon uudelleenjärjestely välttämätöntä. Joutsenon yksikkö on pieni ja rakentamisen aktiviteetti sen toimialueella on alhainen. Tuotantoa keskittämällä voimme investoida tehokkuuteen suuremmissa yksiköissä”, Parman toimitusjohtaja Hannu Tuukkala perustelee.

Hannu Tuukkala
Parma Oy
hannu.tuukkala@parma.fi

www.parma.fi

Parma Oy on betonisen valmisosarakentamisen markkinajohtaja Suomessa. Yhtiö toimii 11 paikkakunnalla, vuoden 2014 liikevaihto oli noin 138 miljoonaa euroa ja työllistämme noin 600 henkilöä.

Consolis-konserni on Euroopan suurin betonitekniikkaan perustuvien ratkaisujen tuottaja ja betonisten valmisosien valmistaja, joka toimii 30 maassa. Konsernin liikevaihto on noin 1,3 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 10 000.

www.parma.fi

www.consolis.com