Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » Mustola Timber Oy ja PiiMega Oy ovat allekirjoittaneet sopimukset sahan toiminnanohjausjärjestelmän toimittamisesta

PiiMega Oy

Julkaistu: 22.03.2013 klo 08:15
Julkaisija: PiiMega Oy

Mustola Timber Oy ja PiiMega Oy ovat allekirjoittaneet sopimukset sahan toiminnanohjausjärjestelmän toimittamisesta.

Järjestelmä on otettu tuotantokäyttöön 7.1.2013 vain seitsemän työpäivää projektin aloituksen jälkeen. Sahanjohtaja Koskisen mukaan hän oli yllättynyt miten nopeasti ja hyvin PiiMega Oy hoiti näin laajan ja monipuolisen ohjelman toimituksen. Järjestelmätoimitus kattaa sahan toiminnanohjauksen oleelliset osat sekä PiiMega Oy:n kehittämän innovatiivisen suunnitteluosion.

Mustola Timber Oy on kaakkoissuomalainen yksityinen saha jonka liikevaihto on noin 10 M€ ja joka on erikoistunut asiakaskohtaisten mittojen sahaamiseen.

PiiMega Oy on oululainen nopeasti kasvava ohjelmistotalo, joka on investoinut voimakkaasti sahojen toiminnanohjausjärjestelmien tuotekehitykseen nykyaikaisilla teknologioilla. Nyt allekirjoitettu sopimus vahvistaa PiiMegan asemaa sahateollisuuden merkittävänä järjestelmätoimittajana.

Lisätietoja antaa:

PiiMega Oy, Antti Miettunen, (040 546 7283), liiketoimintajohtaja, www.piimega.fi

Mustola Timber Oy, Raine Koskinen, (0500 192 190) sahanjohtaja, www.mustolatimber.fi