Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » Koneurakointiseminaari Farmarissa

Koneurakointiseminaari Farmarissa

Julkaistu: 26.06.2013 klo 08:29
Julkaisija: TTS Työtehoseura

Farmarissa Seinäjoella torstaina 4.7. järjestettävässä Koneurakointiseminaarissa kuullaan tuloksia TTS - Työtehoseuran tekemästä urakointihintakyselystä, johon vastasi reilut 700 koneurakoitsijaa. Keskimääräiset urakointitaksat julkaistaan seminaarissa.

Seminaarissa on esillä ajankohtaista asiaa mm. uusista tieliikennettä koskevista säädöksistä. Tilaisuudessa kuullaan liikennetraktorin kuljettamiseen vaadittavasta ammattipätevyydestä sekä tammikuussa voimaan tulleen uuden ajokorttilain mukanaan tuomista uudistuksista liikennetraktorin ajo-oikeuden osalta. Toinen keväällä voimaan tullut uudistus koskee tavaraliikennelakia, jonka vaikutuksesta koneurakoinnissa tehtävien traktorikuljetusten luvanvaraisuuteen saadaan tietoa seminaarissa. Säädösuudistuksista ovat kertomassa Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin ja Etelä-Pohjanmaan ELY:n asiantuntijat.

Seminaarissa ovat esillä myös koneurakoinnissa tarvittavat vakuutukset, joista on kertomassa edustaja LähiTapiolasta. Näkymiä uusiin työtilaisuuksiinkin voi avautua, sillä seminaarissa kuullaan mahdollisuuksista tarjota koneurakointipalveluja Destian järjestämiin tienhoidon alueurakoihin. Seminaaripaikka on Seinäjoen lukio ja aika klo 14.00–16.10.  Seminaarin järjestävät TTS ja Koneviesti-lehti.

Lisätietoa Reetta Palva, TTS - Työtehoseura
reetta.palva@tts.fi

TTS - Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 8000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS - Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki