Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » BrandSystemsistä uusi MRM-järjestelmien markkinajohtaja MarketStoren oston myötä

Julkaistu: 02.12.2008 klo 17:23
Julkaisija:

BrandSystemistä on tullut markkinoinnin resurssienhallinta (MRM) -järjestelmien markkinajohtaja pohjoismaisilla markkinoilla MarketStore -yritysoston myötä. BrandSystems osti MarketStoren Assetlinkiltä. Nykyiset MarketStoren asiakkaat pääsevät käyttämään BrandSystemsin johtavia MRM-järjestelmiä pohjoismaisilla markkinoilla.

- Tämä on hyvin strateginen aloite, joka on hedelmällinen sekä asiakkaille että meille tulevina vuosina. Uskomme vakaasti, että kehittämällä vahvaa jalansijaa omilla markkinoillamme Ruotsissa ja Suomessa luomme perustaa tulevaisuuden laajennuksille, sanoo BrandSystemsin toimitusjohtaja Peter Svahn.

- Halusimme olla partnereina MarketStoren tiimin kanssa jo vuonna 2007. Uusi mahdollisuus nousi tänä kesänä, kun Edita osti Citatin. Olemme nyt sopineet että BrandSystems ostaa Marketstoren toiminnat Assetlinkiltä ja näin siitä tulee MRM-järjestelmien markkinajohtaja pohjoismaisilla markkinoilla, Peter Svahn toteaa.

Kaikille nykyisille MarketStoren asiakkaille tarjotaan vastaavaa BrandSystemsin lisenssiä maksutta. Siirtoprosessia suunnitellaan yhdessä jokaisen asiakkaan kanssa.

Timo Lepistö, hallituksen puheenjohtaja, BrandSystems, puh. 040 860 23 55
Peter Svahn, toimitusjohtaja, BrandSystems, +46 707 17 03 60

BrandSystems on johtava markkinoinnin resurssienhallinnan (MRM) -järjestelmiä tarjoava yritys Pohjoismaissa. Järjestelmät tukevat markkinointisuunnittelua, -ohjausta, tuotantoa ja analysointia. Vuonna 1999 perustettu BrandSystems työllistää 50 työntekijää Suomessa, Ruotsissa ja Intiassa. BrandSystems on osa Edita-konsernia.

BrandSystemsin järjestelmillä on yli 60 000 päivittäistä käyttäjää yli 135 maassa. Asiakkaita ovat mm. Ramirent, Rautakesko, Ericsson, SJ,Telia, VolvoFinans, SAAB, SEB, Pfizer, Swedbank, DeLaval. www.brandsystems.com

Edita on pohjoismainen viestintäkonserni, joka tuottaa ja kehittää yritysten ja yhteisöjen viestinnässään tarvitsemia tuotteita, palveluja ja ratkaisuja. Editan päätoimialat ovat markkinointiviestinnän tuotantopalvelut, graafisen tuotannon ja logistiikan palvelut sekä tietokustantaminen. Lisätietoja Editasta osoitteessa www.edita.fi