Etusivu » Tiedotteet » Tuotanto » 3D Navetta esillä Nordic 3D Expo -messuilla

3D Navetta esillä Nordic 3D Expo -messuilla

Julkaistu: 31.03.2016 klo 09:21
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

3D-valmistuksen innovaatiokeskittymä, 3D Navetta, osallistuu 15.–16.4 järjestettäville Nordic 3D Expo -messuille yhteisosastolla A15. Osastolla mukana ovat myös hankekumppanit Aalto-yliopisto, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu ja Lappeenrannan teknillisen yliopisto.

Nordic 3D Expo on pohjoismainen 3D-tulostukseen liittyvä messutapahtuma. Se järjestetään nyt ensimmäistä kertaa 15.–16.4.2016 Vantaan Energia Areenalla, Rajatorpantie 23, Vantaa. Messuilla kohtaavat 3D-alan ammattilaiset, palvelun tarjoajat ja harrastajat. Messuilla pääsee tutustumaan 3D-tulostus- ja -teknologianäyttelyssä alan uusimpaan tekniikkaan, tulevaisuuden näkymiin, kärkiyrityksiin ja innovaatioihin.

Messut ovat avoinna:

Ammattilaisille                  15.4. klo 9-18

Yleisölle                            16.4. klo 9-18

Lisätietoja messuista http://www.3dexpo.fi/

Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursorin hallinnoimassa 3D-valmistuksen innovaatiokeskittymä -hankkeessa luodaan alueelle itsenäisesti toimiva, materiaalia lisäävän valmistuksen (3D-tulostuksen) keskus, joka osaamisen ja verkostojen avulla pystyy luomaan uutta kannattavaa liiketoimintaa ja työllistämismahdollisuuksia Kotkan-Haminan seudulle. Keskuksen toiminnalla tuetaan myös Kymenlaakson tarvetta teollisen elinkeinorakenteen uudistumiseen.

Markku Lindqvist, Cursor Oy

markku.linqdvist@cursor.fi

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon