Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Zalando valitsi Drumin viestintätoimistokseen

Viestintä Oy Drum

Zalando valitsi Drumin viestintätoimistokseen

Julkaistu: 07.12.2015 klo 10:00
Julkaisija: Viestintä Oy Drum

Zalando on valinnut viestintätoimisto Drumin yhteistyökumppanikseen yritys- ja teknologiaviestinnässä Suomessa. Viestintäyhteistyön päätavoitteena viestiä Zalando.fi:stä Suomessa sekä tehdä tunnetuksi Helsinki Tech Hubin työtä.

Euroopan johtava online-muotialusta Zalando on kehittymässä jälleenmyyjästä teknologiayritykseksi, ja Zalandon Helsingin toimisto on avainasemassa erityisesti mobiilipalveluiden kehittämisessä. Zalando päätti tulla Suomeen, koska täällä on huippuosaamista teknologiasektorilla. Zalandossa edetään aina mobiili ensin: lähes 60 prosenttia yrityksen internetliikenteestä tulee verkkokaupan mobiilikäytöstä.

”Zalando tunnetaan erittäin hyvin muodin verkkokauppana. Harva kuitenkaan mieltää, että Zalando on vahva teknologiatoimija, joka kehittää omaa alustaansa. On hienoa päästä kertomaan suomalaisille kehittäjille Zalandon radikaalin ketteryyden lähestymistavasta ja mahdollisuuksista päästä työskentelemään teknologiaratkaisujen parissa Helsingin toimistolla”, toteaa johtava viestintäkonsultti ja Drumin osakas Susanna Isohanni.

Zalando valitsi yhteistyökumppanikseen Drumin, sillä viestintätoimiston lähestymistapa verkkokauppaan ja teknologiateemoihin oli luova ja joustava.

Lisätietoa:

Susanna Isohanni
Viestintätoimisto Drum
Susanna.isohanni@drum.fi

Sigrid Dalberg-Krajewski
sigrid.dalberg-krajewski@zalando.se

Drum

Viestintä Oy Drum on vuonna 2006 perustettu 26 henkeä työllistävä viestintätoimisto, jonka muita asiakkaita ovat muun muassa. RAY, Suomen Nestlé, Metsä Tissue, Ericsson ja Fira.

Zalando

Zalando on Euroopan johtava muodin verkkokauppa ja muotiteknologiatalo, jossa yhdistyy muodin asiantuntijuus sekä uusin online-teknologia. Zalando tarjoaa laajan valikoiman vaatteita, kenkiä ja asusteita, jotka toimitetaan ilmaiseksi ja jotka on mahdollista palauttaa kuluitta. Yli 1500 valmistajan merkkivalikoimaan kuuluu tunnettuja suosikkivalmistajia, designer-kokoelmia ja paikallisia brändejä sekä Zalandon omia merkkejä.

Zalando toimii Euroopassa 15 maassa ja toimittaa tilaukset tehokkaasti kolmen Saksassa sijaitsevan keskusvarastonsa kautta. Zalando kehittää itse omaa verkkokauppa-alustaa kahdessa teknologiakeskuksessaan Dublinissa ja Helsingissä. Kesällä 2015 avattu Helsinki Tech Hub on avainasemassa Zalandon mobiiliin räätälöityjen palveluiden kehittämisessä. Zalandon verkkokaupassa käy yli 131 miljoonaa kävijää kuussa, joista 59 prosenttia käyttää sivustoa mobiilisti. Vuonna 2015 Zalandolla oli noin 17,2  miljoonaa aktiivista asiakasta.

Polhem PR vastaa Zalandon muotiin liittyvästä viestinnästä.

Noora Vappula
Polhem PR