Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Xeroxin uusilla tulostuksenhallintapalveluilla kanavakumppaneille lähes 16 mrd. dollarin edestä liiketoimintamahdollisuuksia pk-markkinoilla

Xerox Oy

Julkaistu: 24.11.2015 klo 13:35
Julkaisija: Xerox Oy

Xerox on julkistanut neljä uutta Xerox Partner Print Services (XPPS) -palvelutarjoomaan sisältyvää työkalua. Niiden avulla yhteistyökumppanit voivat hyödyntää liiketoimintamahdollisuuksia pienten ja keskisuurten yritysten markkinoilla – riippumatta siitä, myyvätkö ne tulostuksen hallintapalveluja (MPS) ensimmäistä kertaa vai rakentavat eteenpäin jo käynnissä olevaa ohjelmaa. Kanavakumppanit voivat hyödyntää Xeroxin kolmivaiheista MPS-strategiaa – arviointi ja optimointi, varmistaminen ja integrointi ja automatisointi ja yksinkertaistaminen – ja tuottaa sen avulla hyödyllisiä ratkaisuja asiakkaiden kehittyviin tarpeisiin.

Uudet työkalut:

• Enhanced Managed Supplies Service tarjoaa yhteistyökumppaneille helpon keinon tarjota ennakoivia, automaattisia tarviketäydennyksiä tulostimiin ja monitoimitulostimiin, joihin ei sovelleta sivukustannuskohtaista hinnoittelua. Tämä säästää asiakkaan aikaa ja rahaa. Hallintapalveluita myyvät kanavakumppanit voivat saada väriaineen ja tarvikkeiden hallintapalvelumyynnistä lisäkatetta, ja kasvattaa näin ennakoitavaa ja jatkuvaa tuottovirtaa.
  • NewField IT e-Commerce Storefrontin avulla yhteistyökumppanien on helppo tilata ja uudistaa yhtiön IT-infrastruktuurin arviointiin käytettäviä työkaluja ja palveluja, jotka ovat tarpeen älykkään MPS-ohjelman kehittämiseksi ja myymiseksi.
  • MPS Application Programming Interface (API) on asiakkaan front office- ja back office -järjestelmiin integroitava ohjelmistosovellus, joka pienentää eri toimintojen aiheuttamia hallintokuluja, kuten esimerkiksi asiakaslaskutuksen kustannuksia ja tehostaa helpdesk-toimintoja ja virhetilanteiden hallinnan mittareita.
  • Xerox Digital Alternatives on jälleenmyyntikanavan kautta saatavilla oleva, tietokoneisiin ja mobiililaitteisiin tarkoitettu helppokäyttöinen työkalu, joka automatisoi paperityöt. Käyttäjät voivat helposti allekirjoittaa, kommentoida, jakaa, tallentaa ja lukea asiakirjoja samasta rajapinnasta, eikä heidän tarvitse tulostaa asiakirjoja, muuntaa tiedostoja tai siirtyä eri ohjelmien ja digitaalisten versioiden välillä. Tämä tehostaa toimintaa ja säästää aikaa.

”Uusien MPS-työkalujen avulla kanavakumppanit voivat kasvattaa asiakasosuutta nykyisillä asiakkailla ja sulkea kilpailijoita pois. Prosessi parantaa tulostamme, sillä voimme myydä enemmän teknologiaa ja palveluja sekä saavuttaa kiinteitä jälkimyyntituottoja”, Xeroxin kanavakumppanitoiminnoista vastaava johtaja John Corley kertoo. ”Uudet työkalut auttavat asiakasta tulostamaan pienemmillä resursseilla. Lisäksi ne automatisoivat liiketoimintaprosesseja, parantavat työntekijöiden tuottavuutta ja edistävät turvallisuutta ja liikkuvuutta.”

Saatavuus
NewField IT e-Commerce Storefront, MPS API ja Enhanced Managed Supplies Service ovat nyt yhteistyökumppanien saatavilla Euroopassa. Xerox Digital Alternatives aloitti syyskuussa yhteistyökumppanien akkreditoinnin eurooppalaisten jälleenmyyjien osalta.

Jukka Virtanen, kanavaliiketoimintajohtaja, Xerox Suomi, jukka.virtanen(at)xerox.com, puh. 040 581 9256

Xerox auttaa rakentamaan toimivampaa maailmaa. Hyödynnämme osaamistamme kuvantamisesta, liiketoiminnan prosesseista, analytiikasta, automaatiosta ja käyttäjäkeskeisyydestä ja rakennamme työnkulkuja, jotka edistävät tuottavuutta, tehokkuutta ja mukautuvuutta. Meillä on liiketoimintaa 180 maassa. Yli 130 000 työntekijäämme luovat merkityksellisiä innovaatioita ja tarjoavat liiketoiminnan prosesseihin liittyviä palveluita, tulostuslaitteita, ohjelmistoja sekä ratkaisuja, joista on todellista hyötyä asiakkaillemme – ja heidän asiakkailleen. Lue lisää osoitteessa www.xerox.com.

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

Xerox® and Xerox and Design® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki