Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Työmaa ja JOT Automation palkittiin kultaisella Davey Awardilla

Mainonnan Työmaa

Työmaa ja JOT Automation palkittiin kultaisella Davey Awardilla

Julkaistu: 20.11.2014 klo 16:04
Julkaisija: Mainonnan Työmaa

Mainostoimisto Työmaan suunnittelema JOT Automationin digitaalinen yritysesittely palkittiin yhdellä kultaisella ja kahdella hopeisella Davey Awardilla lokakuussa Yhdysvalloissa. Kultainen palkinto myönnettiin Websites-sarjan Visual Appeal -kategoriasta, hopeiset Branding- ja Corporate Communication -kategorioista.

Davey Awards on suunnattu suunnittelutoimistoille, jotka menestyvät ilman megabrändien miljoonabudjetteja. Kisassa palkittavat työt edustavat luovuutta ja hyvin toteutettuja ideoita. Amerikkalaisen Academy of Interactive & Visual Artsin kymmenettä kertaa järjestämään kilpailuun osallistui lähes 4 000 työtä ympäri maailmaa. JOT Automationin yritysesittely on palkittu jo aiemmin tänä vuonna Grafian Hopeahuipulla, hopeisella W3 Awardilla ja viidellä hopeisella Communicator Awardilla.

Työmaa on Oulussa ja Helsingissä operoiva 27 taitajan luova toimisto, jonka vahvinta osaamista ovat sekä markkinointiviestintä että digitaaliset tuotteet ja palvelut. Lisätietoa Työmaasta löydät täältä: http://tyomaa.com/