Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » TIEDOTE: Nebula verkottaa Seppälän

TIEDOTE: Nebula verkottaa Seppälän

Julkaistu: 28.04.2015 klo 09:13
Julkaisija: Nebula

Perinteikäs vaateketju Seppälä ja ICT-palveluyritys Nebula ovat allekirjoittaneet mittavan ulkoistussopimuksen, joka kattaa Seppälän kaikki yli 100 myymälää Suomessa ja Baltiassa.

Sopimuksen mukaan Nebula toimittaa Seppälälle muun muassa yritysverkon, työasetukimapalvelut sekä Office 365 -pilvipalvelut pääkonttorin ohella kaikkiin Seppälän myymälöihin Suomessa ja Baltiassa. Lisäksi sopimukseen sisältyy palvelut myös kaikkiin uusiin Seppälän myymälöihin ympäri Suomen, Vantaan Jumbosta Sodankylään.

Nebulan vetämä käyttöönottoprojekti alkaa huhtikuun lopussa ja kaiken tulisi olla valmista jo muutamassa kuukaudessa.

– Seppälän uusi omistajapariskunta halusi kumppanin, joka kykeni toimittamaan kattavat ICT-palvelut juuri heidän tarpeisiinsa. Lisäksi valintaan vaikutti hyvä maineemme kentällä sekä asiantuntijat, joiden kanssa on mukava tehdä töitä, kertoo Nebulan toimitusjohtaja Pekka Eloholma.

Kilpailutusta Seppälän toimeksiannosta vetänyt toimitusjohtaja Kalle Reunanen Innomaatti Oy:stä kiittää Nebulan aktiivista otetta projektin läpiviennissä.

– Kyseessä on laaja, erittäin nopeassa aikataulussa tehtävä käyttöönottoprojekti. Kun liikkuvia osia on paljon, vaaditaan toimittajalta kykyä kuunnella ja ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja toiveita. Nebulan tiimi on ollut koko projektin ajan kiitettävän aktiivinen ja jatkuvasti tilanteen tasalla, Reunanen summaa.

Stockmann myi Seppälän yhtiön toimitusjohtajalle Eveliina Melentjeffille ja hänen miehelleen Timo Melentjeffille huhtikuun alussa.

Pekka Eloholma, toimitusjohtaja, Nebula Oy, puh.  050 555 5590, pekka.eloholma@nebula.fi

Kalle Reunanen, toimitusjohtaja, puh. 044-011 2626, kalle.reunanen@innomaatti.fi

Nebula Oy

Nebula on kotimainen ICT-palveluyritys, jonka runsas ja innovatiivinen tarjonta on valjastettu tehostamaan ja tuomaan uusia mahdollisuuksia asiakkaiden liiketoimintaan. Asiakkaiden tarpeisiin vastaavat, joustavat ja luotettavat ratkaisut ovat Nebulan korkean asiakastyytyväisyyden tae. Yrityksen palveluksessa on 130 alan ammattilaista. Vuonna 1997 perustetun, vakavaraisen ja voimakkaasti kasvavan yrityksen liikevaihto on 29 milj. euroa (2014). www.nebula.fi