Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Teollisuuden maahantuonti- ja tukkuliike HL Group ulkoistaa IBM:lle

IBM

Teollisuuden maahantuonti- ja tukkuliike HL Group ulkoistaa IBM:lle

Julkaistu: 02.02.2009 klo 09:07
Julkaisija: IBM

Teollisuus- ja autotarvikkeiden sekä automaalituotteiden maahantuonti- ja tukkuliike HL Group Oy ja IBM ovat solmineet IT-infrastruktuurin ulkoistussopimuksen. Nyt solmittu kolmevuotinen sopimus kattaa HL Groupin IT-infrastruktuurin konesali- ja ylläpitopalvelut sekä tiedon varmistuspalvelut.

HL Group lisää ulkoistuksella liiketoimintaansa tukevan IT:n tehokkuutta ja joustavuutta. Sopimus takaa HL Groupille osaavat asiantuntijaresurssit ja yritys voi itse keskittyä ydinliiketoimintansa kehittämiseen.

"Tietotekniikkamme on jo pitkään nojannut IBM:n teknologiaan, joten tämä oli seuraava luonnollinen askel. Tulevaisuudessa teknisessä tukkukaupassa informaatioteknologian soveltamisella logistiseen ketjuun on entistä tärkeämpi rooli, joten sen tulee olla kunnossa.”, kertoo HL Groupin johtaja Antti Huttunen.

”Tehokas maahantuonti- ja tukkuliiketoiminta on vahvasti riippuvainen IT-infrastruktuurista ja on kriittistä, että palvelut toimivat odotetusti. Lyhytkin suunnittelematon käyttökatkos tulee usein erittäin kalliiksi.”, sanoo IBM.n teknologiapalveluiden johtaja Tuomo Haukkovaara.

Lisätiedot:
IBM Viestintäosasto
puh. (09) 459 5900
ibmficom@fi.ibm.com

HL Group Oy
Johtaja Antti Huttunen
antti.huttunen@hlgroup.fi

Lisätietoa HL Group Oy:stä Internetissä:
www.hlgroup.fi
Lisätietoja IBM:stä (NYSE: IBM) Internetissä:
www.ibm.com/fi