Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Suunnittele uunisi netissä Tulikiven Uuniräätäli-ohjelmalla

Suunnittele uunisi netissä Tulikiven Uuniräätäli-ohjelmalla

Julkaistu: 26.01.2009 klo 14:02
Julkaisija:

Uuniräätäli-ohjelma on nyt netissä, www.uuniraatali.fi. Ohjelmalla käyttäjä voi nähdä kolmiulotteisena mallinnuksena, miltä tulisija näyttää valituilla vaihtoehdoilla. Uuniräätäli hallitsee sekä Tulikivi-vuolukiviuunit että Kermansavi-kaakeliuunit alusta loppuun.

Uuniräätäli-ohjelmaan pääsee suoraan osoitteella www.uuniraatali.fi tai Tulikiven kotisivujen kautta, www.tulikivi.com. Tietokoneohjelmalla asiakas voi kokeilla vaikka uunin korkeuden muuttamista, eri luukkuja, eri värejä, kransseja, kivipintoja ja koristekaakeleita. Uuniräätäli mallintaa kuvan halutusta uunista valintojen mukaan. Ohjelman käyttämiseen tarvitaan vain käyttäjätunnus ja salasana, joka lähetetään käyttäjän sähköpostiin.

Uuniräätäli hallitsee sekä Tulikivi-vuolukiviuunit että Kermansavi-kaakeliuunit. Kermansavi-kaakeliuuneissa ulkoasun muuntelumahdollisuudet ovat lähes rajattomat. Uuniräätälillä eri valintoja on helppo kokeilla. Ohjelma näyttää uunin valittuine vaihtoehtoineen kolmiulotteisena mallinnuskuvana.

Lisätietoja toimittajille:
Juha Sivonen, Tulikivi Oyj, liiketoimintajohtaja, tulisijat, puh. 0207 636 280

Pörssinoteerattu perheyritys Tulikivi Oyj ja sen tytäryhtiöt muodostavat Tulikivi-konsernin, joka on maailman suurin varaavien tulisijojen valmistaja. Konserni tunnetaan Tulikivi-vuolukiviuuneista ja luonnonkivituotteista sekä Kermansavi-uuneista ja käyttökeramiikasta. Konsernin liikevaihto on noin 70 Me, josta viennin osuus on noin puolet. Konsernilla on kuusi tuotantolaitosta, ja sen palveluksessa on noin 600 henkilöä. www.tulikivi.com