Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Suomen Maatalouden Laskentakeskus Oy on nyt Mtech Digital Solutions Oy

Mtech Digital Solutions Oy

Suomen Maatalouden Laskentakeskus Oy on nyt Mtech Digital Solutions Oy

Julkaistu: 06.10.2016 klo 11:15
Julkaisija: Mtech Digital Solutions Oy

Suomen Maatalouden Laskentakeskus muutti nimensä ja on nyt Mtech Digital Solutions Oy. Käytämme yleisesti lyhyttä nimeä Mtech. Esittelimme uuden nimemme ja logomme osastollamme KoneAgria-messuilla torstaina 6.10.2016.

Valitsimme yrityksellemme uuden nimen ja logon, jotka kertovat toiminnastamme Pohjoismaissa, digitaalisista palveluistamme ja pitkästä historiastamme maatalouden parissa.

”Meillä on uusi suunta ja uusi nimi. Mtech on johtavassa roolissa biotalouden tietotekniikan radikaalissa muutoksessa digiaikaan. Panostamme vahvasti digitaalisten ratkaisujen kehittämiseen. Pidämme silmät auki meillä ja muualla syntyvien uusien innovaatioiden suhteen. Kun yhdistämme nämä, lopputuloksella on kysyntää sekä Suomessa että kansainvälisesti”, toimitusjohtaja Christian Jurvanen kuvailee innostuneena.

Olemme laajentaneet toimintaamme viime vuosina Ruotsiin, Tanskaan ja Norjaan. Kansainvälinen yhteistyö on vahvistanut tuote- ja palvelukehitystämme. Kansainvälisessä yhteistyössä karttuneen uuden osaamisen avulla kehitämme entistä parempia tuotteita ja palveluita asiakkaillemme.

Teknologista kehitystä vauhdittaa ruuantuotannon digitalisaatio. Mobiili-, verkko-, BigData-, sensori- ja IoT-teknologiat luovat mahdollisuuksia kehittää uusia palveluita, joista asiakkaamme biotaloudessa hyötyvät.

Biotalouden osa-alueista liiketoimintamme ytimessä ovat jatkossakin maatalous ja ruuantuotanto. Ne tarjoavat uusia mahdollisuuksia yritykselle ja asiakkaille. Haluamme laajentaa ja vahvistaa osaamistamme entisestään biotalouden digitalisaation erityisosaajana.

Toimitusjohtaja Christian Jurvanen, puh. 050 330 2604, sähköposti: christian.jurvanen@mtech.fi
Varatoimitusjohtaja Vesa Sandvik, puh. 0400 603 201, sähköposti: vesa.sandvik@mtech.fi

www.mtech.fi
www.mtech.fi/yrityksille