Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Suomalaisen start-upin digipalvelut golfin pääkiertueella - tavoitteena Rion Olympialaiset

Julkaistu: 20.11.2014 klo 09:15
Julkaisija: Viherio Technologies Oy

Tänä viikonloppuna pelattavassa golfin Euroopan pääkiertueen finaalissa Dubaissa on golfari Mikko Ilosen lisäksi mukana toinenkin suomalainen, kun suomalaisen start-upin, GREENi Fan media Oy:n kehittämä sovellus on tapahtuman virallinen mobiilisovellus.

Golfin pääkiertueen finaalissa Dubaissa yleisö voi seurata pelaajia entistä tarkemmin. DP World Tour Championship -turnauksessa pelaavat Euroopan parhaat golfarit yhteensä 8 miljoonan dollarin palkintopotista.

"DP World Tour Championship -sovellus auttaa erityisesti paikalla olevaa yleisöä, sillä pelaajien paikantamisen lisäksi kännykkäsovellus auttaa löytämään laajalla tapahtuma-alueella olevat palvelut navigaattorin tapaan. Kotona ja vaikkapa televisiosta kisaa seuraavat pääsevät myös paremmin "kartalle" siitä mitä kisassa tapahtuu", kertoo Timo Pärkkä GREENi Fan Mediasta.

GREENi Fan Media on Euroopan Tourin virallinen teknologiapartneri. Yhteistyö alkoi vuonna 2012

"Keskustelemme paraikaa virallisten sovellusten toteuttamisesta European Tourilla, mutta tämän lisäksi kiinnostusta myös muilta ammattilaiskiertueilta on siinä määrin, että v. 2015 olemme useammalla golfin pääkiertueella", Timo Pärkkä jatkaa. "Haluamme erityisesti kehittää  fanien ja ammattilaisten vuorovaikutusta sovelluksissamme. Tavoite on, että olisimme mukana myös Riossa 2016, kun golf tekee paluun olympialaisiin."

DP World Tour Championship (DPWTC) sovellus on ladattavissa iPhoneen.

info@greeni.com | www.viherio.com | www.greeni.com| 0400 012266