Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Samsung Gear VR Innovator Edition -virtuaalilaseilla uuteen todellisuuteen

Samsung Electronics Nordic

Samsung Gear VR Innovator Edition -virtuaalilaseilla uuteen todellisuuteen

Julkaistu: 24.06.2015 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung ja Oculus ovat jalostaneet Gear VR -virtuaalilasit Galaxy S6 ja Galaxy S6 edge -älypuhelimille

Espoo, 24. kesäkuuta 2015 – Samsung Galaxy S6 ja S6 edge -älypuhelimille suunnitellutSamsung Gear VR Innovator Edition -virtuaalilasit tarjoavat arjesta poikkeavan elämyksen. Virtuaalilaseilla elokuvia ja valokuvia katseleva tai pelejä pelaava käyttäjä siirtyy kokonaan toiseen maailmaan.

Gear VR Innovator Edition -lasit ovat 15 prosenttia aiempia Galaxy Note 4:lle soveltuvia Gear VR -virtuaalilaseja kevyemmät. Uusi ergonominen muotoilu tekee niistä myös edeltäjiänsä mukavammat. USB-porttiin sopivan virtakaapelin ansiosta käyttäjä voi olla virtuaalimaailmassa niin kauan kuin haluaa.

Oculus storen laajaan ladattavien sisältöjen valikoimaan kuuluu VR-pelejä ja 360-asteisia 3D-videoita.

Gear VR Innovator Edition lasit ovat nyt saatavilla Suomessa. Suositushinta 219 euroa. Toimiakseen Gear VR tarvitsee Galaxy S6 tai Galaxy S6 edge -älypuhelimen. Suositushinta alkaen 699 euroa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Simo Arvo, OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Antti Holopainen, Head of IM, a.holopainen@samsung.com, p. 040 803 5476

Kuvapyynnöt ja testilaiteasiat: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? (Medialle) Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, äänentoistolaitteista, älypuhelimista, tableteista, wearables-laitteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, ammattinäytöistä, SSD-levyistä, muistikorteista, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 307 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: global.samsungtomorrow.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki