Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Samsung esitteli uusimpia näyttötekniikan innovaatioita

Samsung Electronics Nordic

Samsung esitteli uusimpia näyttötekniikan innovaatioita

Julkaistu: 27.01.2014 klo 13:44
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin 2014-malliston uutuusnäytöissä on UHD-tarkkuus ja erinomaisen kuvanlaadun lisäksi ainutlaatuinen muotoilu, joka sopii sekä kotiin että toimistoon.

MALAGA, Espanja – 27. tammikuuta., 2014 Samsung Electronics esitteli European Forum -tapahtumassa Malagassa uuden näyttömalliston mukaan lukien UD590 ja SD590 -näytöt, jotka tarjoavat koteihin ja työpaikoille näyttötekniikan uusimmat innovaatiot näyttävästi muotoillussa paketissa.

UD590 on Ultra High Definition (UHD) -tarkkuudella varustettu näyttö, joka tarjoaa huikean pikselitiheyden lisäksi realistisen värintoiston. SD590:ssä on moderni, minimalistinen muotoilu. Paneelia reunustaa lähes huomaamattoman ohut kehys.

- Olemme innoissamme, että voimme esitellä uutuusnäyttömallistomme, joka vastaa huipputarkkojen näyttöjen kasvavaan tarpeeseen sekä yritys- että kuluttajamarkkinoilla. On havaittavissa, että käyttäjät haluavat entistä tarkemmalla resoluutiolla varustettuja näyttöjä multimedia- ja viihdekäyttöön, toteaa Samsungin B2B-tuotteiden myyntipäällikkö Ossi Luoma.

UD590 UHD

28 tuuman UD590 UHD-näytössä on nelinkertainen resoluutio FullHD-näyttöön verrattuna. Näytön vasteaika on 1 ms, joten se sopii internet- ja videosisällön lisäksi myös erinomaisesti pelikäyttöön. UD590 tarjoaa tarkan väritoiston lisäksi UHD-skaalaustoiminnon, joka muuntaa alemmilla tarkkuuksilla varustetut kuvalähteet UHD-tarkkuuteen. UD590:ssa on myös PBP-toiminto (Picture by Picture), joka mahdollistaa ruudun jakamisen kahteen eri kuvalähteeseen. Näytössä on myös peli-tila, joka on optimoitu parantamaan pelikokemusta. Näytössä on HDMI 1.4 -tuki, joten se tukee UHD-yhteensopivia laitteita kuten Playstation 4:sta ja Xbox Onea.

SD590

Minimalistisesti muotoiltu SD590 on saatavana sekä 23.6- että 27-tuumaisena. Näytöissä on lähes huomaamattoman ohut paneelia kehystävä reunus, joka maksimoi käytettävän kuva-alan. Erinomaisen kuvanlaadun lisäksi näytön paneeli tarjoaa laajat 178 asteen katselukulmat. Kontrasti säilyy samana koko katselualueella. Magic Upscale -skaalaustekniikka tarjoaa paremman kuvalaadun myös matalammalla resoluutiolla varustetuille kuvalähteille. Näyttö on myös varustettu peli-tilalla.

Samsungin uutuusmallistoon esiteltiin myös SD390 ja SD360 -näytöt, joissa on käytetty of Touch of Color (ToC) -muotoilua. Näyttöjä on saatavana sekä 23.6- ja 27-tuumaisena, SD390 (musta) ja SD391 (valkoinen). Tyylikkäät näytöt toimivat huoneen kuin huoneen kiintopisteenä. Ohuissa kehyksissä on häivähdys pehmeän sinistä väriä, joka antaa elegantin hohdon näytön ympärille. Upean muotoilun lisäksi näytöt tarjoavat erinomaisen katsekulmat, Magic Upscale -skaalaustoiminnon ja pelitilan.

Tekniset tiedot: UD590 on 28” (16:9) näyttö, jonka tarkkuus on 3840 x 2160 pikseliä (UHD/4K). Näytön kontrastisuhde on 1000:1 ja sen katselukulmat ovat 170/160(P/V). SD590 tulee saataville sekä 27” (16:9) että 23,6” (16:9). Näytöissä on FullHD-tarkkuus (1920x1080). Mega DCR -kontrasti (1000:1 staattinen kontrasti) ja 178/ 178 asteen katselukulmat (P/V).

Suositushinnat:

S24D390H      LS24D390HL/EN               179 €
S24D391H      LS24D391HL/EN               189 €
S24D590P      LS24D590PLX/EN              199 €
S27D390H      LS27D390HS/EN               259 €
S27D590P      LS27D590PSX/EN              279 €
U28D590D      LU28D590DS/EN               599 €

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Ossi Luoma, myyntipäällikkö, IT, ossi.luoma@samsung.com, p. 040 541 4023

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä.Lasse Pulkkinen, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon