Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Kontita koodisi- aamiaistilaisuus Radisson Blu Royalissa 1.6.2016

Eficode Oy

Kontita koodisi- aamiaistilaisuus Radisson Blu Royalissa 1.6.2016

Kutsu.
Julkaistu: 13.05.2016 klo 14:55
Julkaisija: Eficode Oy

Eficoden järjestämä Kontita koodisi- aamiaistilaisuus on osallistujien osalta täynnä, mutta muutama toimittajapaikka on vielä vapaana. Tapahtumassa perehdytään Dockerin mahdollisuuksiin. Ilmaisen Dockerin avoimen lähdekoodin sovelluksen myötä asiat voidaan tehdä helpommin. Täten esimerkiksi Google ja Amazon ovat ajaneet jo aikapäiviä kaikki palvelunsa Dockerin konttiteknologiaa hyödyntäen. Nyt muidenkin yritysten on aika hypätä kehityksen kelkkaan. Dockerin avulla softan käyntiinajaminen on keskimäärin 30 kertaa nopeampaa kuin aikaisemmin, ja samalla yrityksille syntyy selviä kustannussäästöjä ja lisäarvoa asiakkaille.

Tervetuloa kuuntelemaan tarkemmin, miten ja mihin Dockeria tänä päivänä käytetään, mitkä ovat Dockerin tulevaisuudennäkymät, ja mihin tekniseen suuntaan ollaan menossa. Mikä tärkeintä, osallistujat tulevat konkreettisesti näkemään, kuinka voidaan päästä alkuun. Tilaisuus järjestetään Helsingin Radisson Blu Royalissa 1.6.2016 kello 8.30.

Ilmottautumiset voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen: ossian.vaisanen@eficode.com

Eficode on Suomen kokenein devops-talo ja intohimoisin big data -pioneeri. Devops-, Software- ja Big data -yksikkömme kehittävät älykkäitä digipalveluja asiakkaiden iloksi ja työvälineiksi. Meillä on yli 100 lahjakasta asiantuntijaa Helsingin, Kööpenhaminan ja Pekingin toimistoilla. Asiakkainamme on tunnettuja suomalaisia yrityksiä kuten Elisa, OP, Metso, Maanmittauslaitos ja Rovio. Katso lisää tietoa Eficoden nettisivuilta http://www.eficode.fi/