Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Kokonaisturvallisuus 2018 - messut ja suurtapahtuma Lahteen

Lahden Messut Oy

Kokonaisturvallisuus 2018 - messut ja suurtapahtuma Lahteen

Julkaistu: 27.05.2016 klo 09:00
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Valtakunnallinen kokonaisturvallisuuden erityiskatselmus Kokonaisturvallisuus 2018 saapuu Lahden Messukeskukseen syksyllä 2018. Messuista ja runsaasta oheisohjelmasta koostuva kokonaisuus esittelee turvallisuutta kattavasti niin ammattilaisten kuin kansalaisten näkökulmasta. Alan toimijoiden esittäytymisen ohella luvassa on alan seminaareja, mittavia näytöksiä ja sotilasmusiikkia. Mukana ohjelmassa on myös koululaisille, opiskelijoille ja perheille suunnattu toiminnallinen Security Track –maakuntatapahtuma ja kilpailut.

Kolmen vuoden välein toteutettavat kokonaisturvallisuusmessut järjestettiin viimeksi Tampereella vuonna 2015 ja sitä ennen Lahdessa Turvallisuus ja Puolustus –nimellä vuonna 2012. Kokonaisturvallisuus 2018 järjestetään Lahden Messukeskuksessa ja lähiympäristössä 5. - 8. syyskuuta 2018.

Messutoimikunnan puheenjohtaja
Teollisuusneuvos Erkko Kajander
erkko@kajander.eu

Lahden Messut Oy
Projektipäällikkö Anne Koskinen
anne.koskinen@lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.